De kogel is door de kerk: nu ik hier in Mexico heb leren ontwikkelen, en stilaan verliefd ben aan het worden op de analoge zwart-wit foto's, heb ik besloten om mij een analoge minolta aan te schaffen. Momenteel fotografeer ik met een analoge Canon van mijn 'Mexicaanse papa', maar aangezien ik daar alleen een kitlensje bijheb, en toch wel graag mijn Minolta lenzen zou willen gebruiken, ga ik hier een analoog toestel kopen. Morgen gaan we erom in Mexico City, maar ik vroeg me af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met analoge Minolta, en me hier en daar wat tips kunnen geven: welke camera's zeker wel/niet, waar moet ik op letten als ik hem koop, whatever in jullie opkomt en mij van pas kan komen. Ik weet echter niet of de info mij nog op tijd gaat bereiken, want ik ben er wat laat mee aangezien het hier nu negen uur 's avonds is, maar bij jullie putteke nacht, en ik morgen naar Mexico City ga. Anyway, laat jullie alsnog gaan
Klaas
En ohja, zou mijn Minolta 3600D flash op analoog passen (lees: compatibel zijn)?
Klaas
En ohja, zou mijn Minolta 3600D flash op analoog passen (lees: compatibel zijn)?
Comment