Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cashback EOS 1D mk4??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cashback EOS 1D mk4??

    Ik weet niet of het echt hier thuishoort dus mag uiteraard verplaatst worden indien nodig

    Ik browsde op de website van Studio 73 naar de productpagina van de EOS 1D mk4 en zag daar wat tot mijn verbazing staan dat (en ik quote de website) :

    Cashback promotion from september 1st until october 31. When you buy a Canon EOS 1D Mk 4 you'll get a cashback for € 400 from Canon.
    Ik heb net een mailtje gestuurd naar Studio 73 met meer info maar dit zou wel nice zijn hoor!

    Prijs bij Studio73 is 3989 €... Recup BTW (I know, niet voor iedereen) kost die nog 3296 € en dan nog 400 € terugkrijgen van Canon heb je een 1D4 voor 2800 €????

    Dit zal wel te mooi zijn om waar te zijn zeker?

    Als ik antwoord krijg van Studio 73, post ik het hier... OP site van Canon vind ik allesinds niets terug...
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site


  • #2
    Re: Cashback EOS 1D mk4??

    net even gebeld naar Studio 73 en dit blijkt gewoon te kloppen

    mijn aankoopplannen misschien toch wel even herzien
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #3
      Re: Cashback EOS 1D mk4??

      Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
      Prijs bij Studio73 is 3989 €... Recup BTW (I know, niet voor iedereen) kost die nog 3296 € en dan nog 400 € terugkrijgen van Canon heb je een 1D4 voor 2800 €???? .
      Zullen we het op €2900 houden.....
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: Cashback EOS 1D mk4??

        Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
        Zullen we het op €2900 houden.....
        jah inderdaad ik rond iets te vlot af maar zelfs dan nog he
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

        Comment


        • #5
          Re: Cashback EOS 1D mk4??

          Van de Canon site via google cache:

          Ontvang €400 cashback bij aankoop van een Canon EOS 1D Mark IV
          Verleg je grenzen dit najaar met Canon! Als de nummer 1 in snelheid en resolutie legt de EOS-1D Mark IV ook het buitengewone vast. Registreer de actie met 16,1 Megapixel en 10 bps of met Full HD video. De EOS-1D Mark IV is overal klaar voor!

          Koop tussen 1 september en 31 oktober 2010 een Canon EOS 1D Mark IV en ontvang €400 cashback.

          Aanvraagformulier met actievoorwaarden vindt u bij uw fotowinkel.


          Nu gewoon op de site staat het er wel niet meer.

          Comment


          • #6
            Re: Cashback EOS 1D mk4??

            Ik kan de btw wel ni recupereren maar mijn aankoop (bij studio73) is wel al gebeurd en de code is reeds opgestuurd naar canon en ik verwacht tegen 't einde van de maand mijn 400 euro teruggestort ...

            je hebt nodig : factuur, uitgeknipte code van de doos en een ingevuld actieformulier (ligt bij studio73)

            Comment


            • #7
              Re: Cashback EOS 1D mk4??

              Site van art en craft, gent, heeft al staan van 30/08/2010
              nikon stuff

              Comment


              • #8
                Re: Cashback EOS 1D mk4??

                Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                Site van art en craft, gent, heeft al staan van 30/08/2010
                yep maar 't is maar geldig voor aankopen vanaf 1 september (tot en met 31 oktober dacht ik)

                Comment


                • #9
                  Re: Cashback EOS 1D mk4??

                  Oorspronkelijk geplaatst door PhilippeVDP Bekijk bericht
                  Ik kan de btw wel ni recupereren maar mijn aankoop (bij studio73) is wel al gebeurd en de code is reeds opgestuurd naar canon en ik verwacht tegen 't einde van de maand mijn 400 euro teruggestort ...

                  je hebt nodig : factuur, uitgeknipte code van de doos en een ingevuld actieformulier (ligt bij studio73)
                  proficiat met je aankoop

                  de mijne gaat hopelijk ook eerdaags besteld worden...

                  Ja, ze vertelde me bij Studio73 wat je nodig hebt...
                  With Canon, I can (or at least try)
                  Photastic.be ~ Passion for the picture
                  Nieuwe site

                  Comment


                  • #10
                    Re: Cashback EOS 1D mk4??

                    Het is in elk geval een schitterende camera.

                    Heb hem donderdag en vrijdag nog eens volop gebruikt ... effe ter info : ik heb donderdag avond de batterij volledig opgeladen en op vrijdag net iets meer dan 5500 jpg's 'geschoten' (ik weet het, de klant wou alleen jpg, had geen raw nodig, lekker handig) ... regelmatig beelden op de display bekeken, enkele deleted en heel de dag met IS lenzen gewerkt (70-200 2.8 en 100-400) ... en nog geeft de batterij 44% aan

                    Waarom zou je dan investeren in een tweede batterij ? ... omdat je met een dergelijk aantal shots wel eens zou kunnen vertrekken zonder de batterij op te laden en dan tijdens een shoot ineens zonder zit (been there ... done that )

                    Mark
                    Last edited by LamboCars; 19 september 2010, 19:31.
                    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Cashback EOS 1D mk4??

                      Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                      Het is in elk geval een schitterende camera.

                      Heb hem donderdag en vrijdag nog eens volop gebruikt ... effe ter info : ik heb donderdag avond de batterij volledig opgeladen en op vrijdag net iets meer dan 5500 jpg's 'geschoten' (ik weet het, de klant wou alleen jpg, had geen raw nodig, lekker handig) ... regelmatig beelden op de display bekeken, enkele deleted en heel de dag met IS lenzen gewerkt (70-200 2.8 en 100-400) ... en nog geeft de batterij 44% aan

                      Waarom zou je dan investeren in een tweede batterij ? ... omdat je met een dergelijk aantal shots wel eens zou kunnen vertrekken zonder de batterij op te laden en dan tijdens een shoot ineens zonder zit (been there ... done that )

                      Mark
                      klinkt goed Mark en hopelijk kan ik hem deze week ook bestellen.

                      Tweede batterij ook al alleen maar voor ALS je batterij defect zou geraken... 150 € voor wat gemoedsrust vind ik nog meevallen
                      With Canon, I can (or at least try)
                      Photastic.be ~ Passion for the picture
                      Nieuwe site

                      Comment

                      Working...
                      X