Ik weet niet of het echt hier thuishoort dus mag uiteraard verplaatst worden indien nodig
Ik browsde op de website van Studio 73 naar de productpagina van de EOS 1D mk4 en zag daar wat tot mijn verbazing staan dat (en ik quote de website) :
Ik heb net een mailtje gestuurd naar Studio 73 met meer info maar dit zou wel nice zijn hoor!
Prijs bij Studio73 is 3989 €... Recup BTW (I know, niet voor iedereen) kost die nog 3296 € en dan nog 400 € terugkrijgen van Canon heb je een 1D4 voor 2800 €????
Dit zal wel te mooi zijn om waar te zijn zeker?
Als ik antwoord krijg van Studio 73, post ik het hier... OP site van Canon vind ik allesinds niets terug...
Ik browsde op de website van Studio 73 naar de productpagina van de EOS 1D mk4 en zag daar wat tot mijn verbazing staan dat (en ik quote de website) :
Cashback promotion from september 1st until october 31. When you buy a Canon EOS 1D Mk 4 you'll get a cashback for € 400 from Canon.
Prijs bij Studio73 is 3989 €... Recup BTW (I know, niet voor iedereen) kost die nog 3296 € en dan nog 400 € terugkrijgen van Canon heb je een 1D4 voor 2800 €????
Dit zal wel te mooi zijn om waar te zijn zeker?
Als ik antwoord krijg van Studio 73, post ik het hier... OP site van Canon vind ik allesinds niets terug...
Comment