Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon d7000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Nikon d7000

    Dit ziet er allemaal heel goed uit, maar ik vind het prijsverschil met de D 90 ook wel groot.

    Nieuw kost de D90 body bij grobet nu 665 euro, terwijl de D 7000 voor 1149 euro staat aangekondigd. (+ 484 euro of + 72.7% )

    Mijn beslissing is alvast gevallen. Mijn oude, versleten D50 wordt vervangen door een D90.

    Ik ga der zelfs sebiets achter ze ;-)

    grt
    cis

    Comment


    • #77
      Re: Nikon d7000

      Heb 2 D7000 BODIES bestelt voor 1049 Euro het stuk hier in Sint Truiden
      toch goede prijs dacht ik, voorschot gegeven en op papier gezet
      Nikon D810 - Nikon MB-D12 batterijgrip -28mm F 1.8 G - 50 mm F 1.8 G - 85mm F 1.8 G -16-35 F4 -24-120mm f/4G VR -70-200 F4 - 28-300mm VR - SB700
      Nikon V1-FT1 10-30 en 30-100

      Comment


      • #78
        Re: Nikon d7000

        Oorspronkelijk geplaatst door wdwdlp Bekijk bericht
        Heb 2 D7000 BODIES bestelt voor 1049 Euro het stuk hier in Sint Truiden
        toch goede prijs dacht ik, voorschot gegeven en op papier gezet
        mooi prijsje
        nikon stuff

        Comment


        • #79
          Re: Nikon d7000

          Ik denk dat ik mij er ook eentje ga aanschaffen .

          Comment


          • #80
            Re: Nikon d7000

            Oorspronkelijk geplaatst door BoBo_Igor Bekijk bericht
            Ik denk dat ik mij er ook eentje ga aanschaffen .
            Wacht dan even tot een paar maandjes na de introductie; de prijs daalt vrij snel in het begin, je hoeft dan niet te wachten op uitlevering (omdat iedereen deze body wil hebben ontstaat er schaarste), en je kan rustig de eerste echte gebruikservaringen lezen op het internet. Een body op papier klinkt altijd mooi, maar nu de praktijk nog...
            Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

            Comment


            • #81
              Re: Nikon d7000

              En ik ga proberen me niet te laten verleiden

              Comment


              • #82
                Re: Nikon d7000

                Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                En ik ga proberen me niet te laten verleiden
                hier ook zo een! (mijn wederhelft zal daar beter in slagen dan ikzelf vrees ik)
                nikon stuff

                Comment


                • #83
                  Re: Nikon d7000

                  Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                  hier ook zo een! (mijn wederhelft zal daar beter in slagen dan ikzelf vrees ik)
                  Geef bij je wederhelft aan dat je zomaar een nieuwe body aan wil schaffen die je alleen als extra bij je huidige verzameling wil hebben, en ze zal je 1000 argumenten geven om de onzin ervan aan het verstand te brengen
                  Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

                  Comment


                  • #84
                    Re: Nikon d7000

                    Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                    En ik ga proberen me niet te laten verleiden
                    Hehe Frank , idem dito hier
                    Ik heb nog genoeg 'film' op mijn D300 zitten
                    Neen, geduldig als we zijn, wachten we op het 'groot geschut' !
                    Greetz, Kariboe
                    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                    Comment


                    • #85
                      Re: Nikon d7000

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                      Hehe Frank , idem dito hier
                      Ik heb nog genoeg 'film' op mijn D300 zitten
                      Neen, geduldig als we zijn, wachten we op het 'groot geschut' !
                      Greetz, Kariboe
                      das ook een optie.
                      bring on the big guns

                      hier eigenlijk ook nog goeie 85000 foto's te gaan tegen da mijn sluiter het zou begeven allee volgens nikon toch
                      nikon stuff

                      Comment


                      • #86
                        Re: Nikon d7000

                        Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                        Neen, geduldig als we zijn, wachten we op het 'groot geschut' !
                        Voilà, that's the spirit . We gaan de Sonytoer op - daar zitten de mensen ook op het grof geschut (A77 ?) te wachten ...
                        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                        Comment


                        • #87
                          Re: Nikon d7000

                          Oorspronkelijk geplaatst door Endorfine Bekijk bericht
                          Wacht dan even tot een paar maandjes na de introductie; de prijs daalt vrij snel in het begin, je hoeft dan niet te wachten op uitlevering (omdat iedereen deze body wil hebben ontstaat er schaarste), en je kan rustig de eerste echte gebruikservaringen lezen op het internet. Een body op papier klinkt altijd mooi, maar nu de praktijk nog...
                          'T is dat mijn D60 al wat gebreken begint te vertonen en dringend vervangen mag worden.
                          Bijvoorbeeld bij dat het diafragma van al m'n lenzen (buiten een manuele 50mm) vele dichter gaat dan ingesteld, is ook zo bij andere kitlenzen die ik getest heb. En niet met mijn lenzen op een andere D60.

                          Ik vertrouw er wel op dat Nikon een deftig product levert.

                          Ik ga ook niet wachten tot de prijs €100 daalt.. Dat betaal ik graag om het toestel 3 à 6 maand eerder te hebben! Voor €1050 à €1100 zijn ze nu te vinden.. Als je zoekt.

                          Comment


                          • #88
                            Re: Nikon d7000

                            Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                            Hehe Frank , idem dito hier
                            Ik heb nog genoeg 'film' op mijn D300 zitten
                            Neen, geduldig als we zijn, wachten we op het 'groot geschut' !
                            Greetz, Kariboe
                            En hoe ziet jouw ideale groot geschut er uit?

                            Mijn voorkeur gaat uit naar een betaalbare D700 opvolger met een goede balans tussen extra MP, hoge ISO en DR.

                            Voor DX wil ik absoluut geen premium bedrag meer neertellen.

                            Comment


                            • #89
                              Re: Nikon d7000

                              Oorspronkelijk geplaatst door BoBo_Igor Bekijk bericht
                              'T is dat mijn D60 al wat gebreken begint te vertonen en dringend vervangen mag worden.
                              Ik vertrouw er wel op dat Nikon een deftig product levert.
                              Als je D60 aan deze voorwaarde zou voldoen, zou ie toch nog enkele jaren probleemloos moeten blijven werken, niet?

                              Comment


                              • #90
                                Re: Nikon d7000

                                Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                                Als je D60 aan deze voorwaarde zou voldoen, zou ie toch nog enkele jaren probleemloos moeten blijven werken, niet?
                                Ik geef toe dat ik hem niet altijd even goed heb behandeld .
                                Ik vermoed dat het probleem er in is geslopen omdat ik een defecte macrolens heb waarbij ik na elke foto de diafragmaring helemaal open en dicht moet draaien. Dat heeft het hendeltje misschien na de vele malen een beetje ontregelt.

                                Comment

                                Working...
                                X