Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

NIKON D2X camera body

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: NIKON D2X camera body

Heb de knoop door gehakt.
    Ik ga voorlopig verder met de Nikon D80 en koop een betere lens. Heb altijd gelezen dat je eerst een betere lens kunt kopen en dan een body dan omgekeerd.
    Ik ga morgen een 17-55 f2.8 kopen. Ik denk dat dit Voor mij de beste keuze is.

Toch bedankt voor de vele reacties.

Comment

Je zult versteld gaan staan van de resultaten van die lens, die zat bij mij vastgelast op een D200 en D300.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
        hola hola, even gas terug. Ik heb niet gezegd alle twee jaren een nieuwe camera kopen. Ik fotografeer met een D200. Fantastisch toestel, maar achterhaald door de D300 en s. Ik heb vorige week plots een flink budget ter beschikking gekregen en geïnvesteerd in glas. Mijn D200 is gewoon nog veel te goed om te vervangen.
        .
        Dan zijn we het toch met elkaar eens daarover ?
        Ik denk toch niet dat ik die woorden in jouw mond heb gelegd, tuurlijk heb je dat niet gezegd, zelfs niet gesuggereerd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
          Dan zijn we het toch met elkaar eens daarover ?
          Ik denk toch niet dat ik die woorden in jouw mond heb gelegd, tuurlijk heb je dat niet gezegd, zelfs niet gesuggereerd.
          yep! eens!

dat van die Linhofs verwondert me ook niet. 35mm film overtreffen en concurerren met middenformaat lukt wel voor de high end digitale camera's, maar grootbeeld? Daar zullen nog wel enkele jaren voor nodig zijn.
          The Knight That Says Ni...kon

Comment

Working...
          X