Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

help...is mijn sensor stuk ???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: help...is mijn sensor stuk ???

Blijkbaar goed gereinigd.Als je het met alle lenzen hebt,lijkt mij dit een optisch probleem.
    Ofwel reflectie in camera,probleem met filter voor sensor,ofwel met sluiter zoals hierboven reeds vermeld.Mij is het niet direkt duidelijk waarom een sluiter zo een boogvormig fenomeen veroorzaakt.
    In ieder geval zal het binnenbrengen zijn.
    Laat eens weten wat er juist aan scheelde.

Comment

ondertussen opgezocht, bij rofarepair.nl, blijkbaar kost de sluiter van een 5d te vervangen 248 € zonder verzendskosten ...dit zou een aanrader zijn qua service
      ale hup, we weten weer waarvoor werken boehoe
      smile ! ...it confuses people ...

Comment

Het kan zijn dat de coating van het glaasje op je sensor beschadigd is. Helaas heb ik al eens vaker gelezen over zo'n beschadiging bij een 5d na de reiniging met vloeistof en swabs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leetje Bekijk bericht
          Het kan zijn dat de coating van het glaasje op je sensor beschadigd is. Helaas heb ik al eens vaker gelezen over zo'n beschadiging bij een 5d na de reiniging met vloeistof en swabs.
          beste lees ns goed de post, ik had het al voor het reinigen ...toch bedankt vd reactie
          smile ! ...it confuses people ...

Comment

dat had ik wel gezien, maar voor de laatste reiniging heb je m toch ook wel eens gereinigd? Het hoeft niet te zijn dat het gelijk opvalt.

Comment

Working...
            X