Na veel te lezen, zal mijn uiteindelijke keuze 1 van deze 3 worden. Alleen ben ik er nog niet uit welke, dus een beetje hulp is welkom.
Sony A550 - A580 - A33
A550
- goede batterij
- 14 MP
- 3,9 MP/cm²
- Viewfinder: optisch
A580
- goede batterij
- filmfunctie
- 16 MP
- 4,4 MP/cm²
A33
- filmfunctie
- translucent spiegel (beter of slechter dan traditionele spiegel?)
- 14MP
- 3,9 MP/cm²
- Viewfinder: electrisch
Dit zijn zowat de grootste verschillen die ik kan vinden. Wat de MP betreft daar is er geen probleem 14 miljoen is al genoeg, waarschijnlijk is het max dat ik de foto's laat afmaken toch A4 dus dat is geen probleem.
Het gebruik is voor zowat alles, familiefeestjes, dieren, landschappen en tussendoor wat sportfoto's (motorsport).
Dus laat de voor en nadelen van de 3 maar komen en ook eventuele ervaringen met deze toestellen zijn welkom (A580 en A33 zijn recent dus ervaringen zullen wat minder zijn)
Alvast bedankt.
Sony A550 - A580 - A33
A550
- goede batterij
- 14 MP
- 3,9 MP/cm²
A580
- goede batterij
- filmfunctie
- 16 MP
- 4,4 MP/cm²
A33
- filmfunctie
- translucent spiegel (beter of slechter dan traditionele spiegel?)
- 14MP
- 3,9 MP/cm²
- Viewfinder: electrisch
Dit zijn zowat de grootste verschillen die ik kan vinden. Wat de MP betreft daar is er geen probleem 14 miljoen is al genoeg, waarschijnlijk is het max dat ik de foto's laat afmaken toch A4 dus dat is geen probleem.
Het gebruik is voor zowat alles, familiefeestjes, dieren, landschappen en tussendoor wat sportfoto's (motorsport).
Dus laat de voor en nadelen van de 3 maar komen en ook eventuele ervaringen met deze toestellen zijn welkom (A580 en A33 zijn recent dus ervaringen zullen wat minder zijn)
Alvast bedankt.
Comment