Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"Stevigheidstest" instap DSLR's (kijken !)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: "Stevigheidstest" instap DSLR's (kijken !)

Ik denk nu niet dat deze tests als serieuze test bedoeld is dus moet je dat ook zo niet bekijken he, maar het is gewoon is leuk om te zien waar de body's toch tegen kunnen.

En het geeft toch goed aan dat diegene die bijv hun camera niet meer boven durven halen wanneer het een beetje regent want geen wheatersealing etc zich daar eigenlijk geen zorgen over moeten maken. Je gezond verstand gebruiken is het enige wat je moet doen.

Comment

Re: "Stevigheidstest" instap DSLR's (kijken !)

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
      Ik kan er niet aan doen maar ik vind dit een compleet idiote, hersenloze test die uiteindelijk helemaal niks bewijst. Ik hoop dat geneesmiddelen op een andere manier worden getest.
      sorry, maar die bel moet ik doorprikken. heel off topic maar erg belangrijk. Medicijnen die voorgeschreven worden aan kinderen met 'moeilijk gedrag' zijn niet ontwikkeld voor kinderen, ethische reden staan tests op kinderen gelukkig ook niet toe. Psychiaters schrijven ze dan maar gewoon zo voor, de ouders er even langs de neus weg op wijzend dat het experimenteel is, maar al goede resultaten heeft getoond.
      The Knight That Says Ni...kon

Comment

Working...
      X