Hallo. Sedert kort een probleem met mijn Nikon D40. Bij het nemen van een foto klapt de spiegel omhoog, waarna ik een foutmelding krijg op mijn scherm. Ik moet de ontspanner nogmaals indrukken waarna de spiegel terugklapt. Op iedere foto is een zwarte strook te zien. Heb mijn toestel binnen gebracht bij de fotoboer die mijn toestel terug naar Nikon hebben gestuurd, waarna ik een prijsbestek kreeg van 220€. Zou iets mis zijn met de diafragmaregeling. Toestel is pas 2 maand uit garantie maar Nikon wil dus het bedrag factureren. Is deze prijs gerechtvaardigd ?
Groeten
CC
[Mod-LesC]Omdat je afbeelding de BD-maxima (900 pixels langste zijde) overschrijdt, is-ie achter een linkje geplaatst. Graag een kleinere versie opladen, en dan je post aanpassen dmv de <Aanpassen> knop. Dank voor je begrip en je medewerking.[/Mod]
Groeten
CC
[Mod-LesC]Omdat je afbeelding de BD-maxima (900 pixels langste zijde) overschrijdt, is-ie achter een linkje geplaatst. Graag een kleinere versie opladen, en dan je post aanpassen dmv de <Aanpassen> knop. Dank voor je begrip en je medewerking.[/Mod]
Comment