Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

problemen D40

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: problemen D40

Je hebt net een mooie D3000 aangeschaft, dan kun je toch het beste hier mee verder gaan en vervolgens afscheid nemen van de D40. Kapot blijft kapot en dan heb je er toch echt niets meer aan...
    Met de D3000 ga je er tenslotte ook nog op vooruit wat betreft de mogelijkheden
    Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

Comment

Inderdaad misschien eens zelf "opereren". Zou daar ergens een exploded vieuw van te vinden zijn op het net?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aradilon Bekijk bericht
        Kan natuurlijk ook de sluiter zijn die niet volledig sluit.
        Zou je dan geen witte balk krijgen?

Ik had bij mijn D50 ook altijd dit verschijnsel als de sensor nat had gereinigd, maar dat was altijd na een tijdje over als de alcoholdampen weg waren.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

ik heb dit gehad. bij mij was het een geval van een kapottte spiegelmotor. nieuwe motor koste mij 23,80 bij Nikon Nederland. heb ook een D40
          portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
          Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

Comment

Ik begin meer en meer te geloven dat ze bij Nikon gewoon de moeite niet doen om iets te herstellen. Een ferm bedrag op de offerte zetten en dan wel zien of de klant "toehapt" of niet. Als het inderdaad te herstellen valt voor 23€ dan was de winstmarge toch redelijk ruim!!
            Zou mijn toestel eens moeten toevertrouwen aan iemand die verstand van zaken heeft en zien welke diagnose uit de bus komt.

Enig idee of er in de buurt van Roeselare (België) iemand zich bezig houd met herstellingen?

Comment

ik heb hier nog een D40 liggen van mijn nichtje die niets meer doet, misschien kunnen we ze doen samensmelten tot 1 werkende

Comment

Working...
              X