Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
dat zou spijtig zijn, want dan ga je voor een toestel dat heel goed in de markt ligt, veel meer moeten neerdokken. Degenen die een toestel type D90 willen kopen, moeten dan zoiezo naar de opvolger van de D300s. amai mn bankrekening, hello Canon.
dat zou spijtig zijn, want dan ga je voor een toestel dat heel goed in de markt ligt, veel meer moeten neerdokken. Degenen die een toestel type D90 willen kopen, moeten dan zoiezo naar de opvolger van de D300s. amai mn bankrekening, hello Canon.
denk ik dan ....
Aan de prijs van de d90, geen probleem hoor
We kijken vol ongeduld naar 15 september...
Aan de prijs van de d90, geen probleem hoor
We kijken vol ongeduld naar 15 september...
Dan zou ik het ook zien zitten. maar als ik zie dat de D3100 nu al meer kost dan de D5000, wat gaat dat geven voor de D7000. En komt er dan een nieuw "goedkoop" instapmodel?
Last edited by jumpforjoy; 9 september 2010, 15:02.
Die P7000 lijkt me ook interessant. Een serieuze concurrent voor de Canon G-serie.
Nog even de tests afwachten natuurlijk, maar het was even wachten op Nikon, voor ze met een dergelijk toestel op de proppen kwamen, en de specs zijn m.i. best interessant.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Die P7000 lijkt me ook interessant. Een serieuze concurrent voor de Canon G-serie.
Ik ben eens even gaan kijken naar de P7000 op de site van Nikon.
Dit is echt wel een kopie van de Canon G11. Kon Nikon niet met iets originelers voor de dag komen?
Naast mijn Nikon spiegelreflex gebruik ik ook een Canon G11 , en deze keer ben ik echt wel ontgoocheld in hetgeen Nikon hier voorstelt. Ze hebben gewoon de naam Canon eraf gehaald en er Nikon opgeplakt.
Nog altijd content dat ik voor de G11 gekozen heb. Heel robuust, prachtige beelden en het draaibaar scherm is en blijft een groot voordeel!
Comment