Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

FZ-38 of TZ-8

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• FZ-38 of TZ-8

Wat zijn de grootste verschillen in die toestellen. Als ik ze vergelijk lijken ze precies zeer sterk op elkaar. Ik weet ni goed welke van de twee ik zou kiezen.

Heb nu de FZ-8 gehad en was daar wel tevreden van, maar met de TZ-8 kan je eigenlijk hetzelfde (of ben ik daar verkeerd in?)

thnx

Re: FZ-38 of TZ-8

Oorspronkelijk geplaatst door playmaker Bekijk bericht
    Wat zijn de grootste verschillen in die toestellen. Als ik ze vergelijk lijken ze precies zeer sterk op elkaar. Ik weet ni goed welke van de twee ik zou kiezen.

Heb nu de FZ-8 gehad en was daar wel tevreden van, maar met de TZ-8 kan je eigenlijk hetzelfde (of ben ik daar verkeerd in?)

thnx
    Ik zou zeker gaan voor de FZ-38 is een zeer goede Bridge-camera....Tz-8 is compacter maar ik vind de foto's binnenshuis niet zo goed van de TZ-reeks...heb zelf een bridge gehad van panasonic en daar waren de foto's wel beter van binnenshuis....de TZ-reeks heeft teveel ruis op de foto's.

Succes Templar
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

Working...
    X