Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke moet ik kopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke moet ik kopen

    hey beste BD's ,
    Ik ben dus op zoek naar een betaalbare camera.
    Nu weet ik dat u me waarschijnlijk zo een compactje aanraad.
    Maar ik heb eral zo een die goed functioneert ( panasonic dmc-fs6)
    Nu ontbreekt me wel nog de professionaliteit aan die foto's.
    Het regelt zowat alles zelf waardoor de belichting , scherpstelling enz. toch niet goed genoeg is. Wat niet wil zeggen dat ik hem niet meer zal gebruiken.
    Ik ben een studentje die het moet doen met vakantiejob en verjaardaggeld dus mijn budget ligt zowat rond de 500 euro.
    Liefst wel een all-round camera : ik zal vooral mensen en dieren(alleen , in groep), landschappen fotograferen maar eens iets extra uittesten lijkt me wel fijn.
    Ik wil ook best wat tijd in het leren omgaan met de camera steken maar nu ook niet eindeloos veel tijd

    Welke camera raad je me aan ?
    Spiegelreflex,bridge,compact..
    welk type , merk ..
    Of waar moet ik zeker op letten?

    Thanks!

  • #2
    Re: Welke moet ik kopen

    Elke camera is betaalbaar, dus als je geen budget geeft, is een advies ook moeilijk.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Welke moet ik kopen

      Oorspronkelijk geplaatst door LolaLisa Bekijk bericht
      Ik ben een studentje die het moet doen met vakantiejob en verjaardaggeld dus mijn budget ligt zowat rond de 500 euro.
      als je een passie voor fotografie hebt zal je het meest plezier hebben aan een DSLR...

      voor 500€ koop je al een Nikon D3000 met lenzen, maar vermoedelijk ook een pentax, sony of canon...

      om te starten is alles goed... let wel als je eenmaal een merk gekozen hebt, blijf je meestal bij dat merk... ga dus in een winkel de toestellen eens vastnemen en beslis intuitief... ze zijn allemaal geschikt...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #4
        Re: Welke moet ik kopen

        Hier staat iets aan een heel mooie prijs in de aanbieding:

        Comment


        • #5
          Re: Welke moet ik kopen

          Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
          Hier staat iets aan een heel mooie prijs in de aanbieding:
          http://forum.belgiumdigital.com/f11/...es-328946.html
          Wat wil je? Bridge of reflex?
          Dat moet je eerst voor jezelf uitmaken.
          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
          http://www.stevevandegaer.be

          Comment

          Working...
          X