hey beste BD's ,
Ik ben dus op zoek naar een betaalbare camera.
Nu weet ik dat u me waarschijnlijk zo een compactje aanraad.
Maar ik heb eral zo een die goed functioneert ( panasonic dmc-fs6)
Nu ontbreekt me wel nog de professionaliteit aan die foto's.
Het regelt zowat alles zelf waardoor de belichting , scherpstelling enz. toch niet goed genoeg is. Wat niet wil zeggen dat ik hem niet meer zal gebruiken.
Ik ben een studentje die het moet doen met vakantiejob en verjaardaggeld dus mijn budget ligt zowat rond de 500 euro.
Liefst wel een all-round camera : ik zal vooral mensen en dieren(alleen , in groep), landschappen fotograferen maar eens iets extra uittesten lijkt me wel fijn.
Ik wil ook best wat tijd in het leren omgaan met de camera steken maar nu ook niet eindeloos veel tijd
Welke camera raad je me aan ?
Spiegelreflex,bridge,compact..
welk type , merk ..
Of waar moet ik zeker op letten?
Thanks!
Ik ben dus op zoek naar een betaalbare camera.
Nu weet ik dat u me waarschijnlijk zo een compactje aanraad.
Maar ik heb eral zo een die goed functioneert ( panasonic dmc-fs6)
Nu ontbreekt me wel nog de professionaliteit aan die foto's.
Het regelt zowat alles zelf waardoor de belichting , scherpstelling enz. toch niet goed genoeg is. Wat niet wil zeggen dat ik hem niet meer zal gebruiken.
Ik ben een studentje die het moet doen met vakantiejob en verjaardaggeld dus mijn budget ligt zowat rond de 500 euro.
Liefst wel een all-round camera : ik zal vooral mensen en dieren(alleen , in groep), landschappen fotograferen maar eens iets extra uittesten lijkt me wel fijn.
Ik wil ook best wat tijd in het leren omgaan met de camera steken maar nu ook niet eindeloos veel tijd
Welke camera raad je me aan ?
Spiegelreflex,bridge,compact..
welk type , merk ..
Of waar moet ik zeker op letten?
Thanks!
Comment