Hallo
Ik zou graag kitesurffoto's . Ik heb momenteel een bridge camera van nikon en ik moet zeggen dat hij het wel aardig doet, Maar toch wil ik de overstap maken naar een spiegelreflex . Nu ga ik in het water staan om foto's te trekken en dat wil ik ook wel blijven doen , maar zou ook graag foto's kunnen maken vanop afstand bv van aan de waterkant.
Nu is het zo dat mijn vriendin ook graag foto's trekt en graag macro trekt.
Graag hiervoor ook een paar tips voor aankoop welke lens.
Nu weet ik dat jullie gaan vragen welk buget. Wel ik twijfel een beetje om direct een recent toestel te kopen of om een iets ouder toestel te kopen en eerst te leren werken met deze camera.
Heb al een aantal camera's nagekeken
Nikon 40(x), 50,60,70 of 3000 , 5000
Canon 400, 450 ,500
sony 300, 350, 450, 500
Nu is mijn vraag wat raden jullie aan , in combinatie met welke lens en wat vinden jullie van de sony toestellen?
Alvast bedankt aan iedereen , ik hoop dat jullie me op weg kunnen helpen.
Ik zou graag kitesurffoto's . Ik heb momenteel een bridge camera van nikon en ik moet zeggen dat hij het wel aardig doet, Maar toch wil ik de overstap maken naar een spiegelreflex . Nu ga ik in het water staan om foto's te trekken en dat wil ik ook wel blijven doen , maar zou ook graag foto's kunnen maken vanop afstand bv van aan de waterkant.
Nu is het zo dat mijn vriendin ook graag foto's trekt en graag macro trekt.
Graag hiervoor ook een paar tips voor aankoop welke lens.
Nu weet ik dat jullie gaan vragen welk buget. Wel ik twijfel een beetje om direct een recent toestel te kopen of om een iets ouder toestel te kopen en eerst te leren werken met deze camera.
Heb al een aantal camera's nagekeken
Nikon 40(x), 50,60,70 of 3000 , 5000
Canon 400, 450 ,500
sony 300, 350, 450, 500
Nu is mijn vraag wat raden jullie aan , in combinatie met welke lens en wat vinden jullie van de sony toestellen?
Alvast bedankt aan iedereen , ik hoop dat jullie me op weg kunnen helpen.
Comment