Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsverlaging Canon EOS 500D ????

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijsverlaging Canon EOS 500D ????

    Hoi iedereen,

    Ik heb prijsaanvraag gedaan bij enkele winkels in mijn buurt voor de Canon EOS 500 D + 2 kitlenzen 18-55 en 55-250. Van eentje kreeg ik de prijs 899 €, andere zwijgen in alle talen en eentje heeft laten weten dat er vanaf september een prijsverlaging zou zijn? Nog iemand die hier iets van weet, want als dit waar is, tja, dan wacht ik best nog even. Is dit een jaarlijkse kortingsactie, of wordt de 500D uit de handel genomen, misschien?

    Groetjes

    Bart

  • #2
    Re: Prijsverlaging Canon EOS 500D ????

    Zo te zien zijn er geen kits met de 55-250 meer, maar losse bodies of enkel met de 18-55 IS zijn blijkbaar nog wel in voorraad (zelfs in promotie)

    Het toestel is nu in feite (samen met de 50D) grootvader geworden van de 60D

    En beide bodies staan ongeveer aan dezelfde prijs
    Hangt er dus vanaf of je wil filmen of niet (maar nu doe ik je twijfelen )

    Ik weet niet dat Canon officieel de prijs nog zal laten zakken, maar dealers die grote loten opkopen op het einde van de levensduur kunnen misschien promoties doen (voor eindejaar ?)

    Comment


    • #3
      Re: Prijsverlaging Canon EOS 500D ????

      Oorspronkelijk geplaatst door Bart70 Bekijk bericht
      Hoi iedereen,

      Ik heb prijsaanvraag gedaan bij enkele winkels in mijn buurt voor de Canon EOS 500 D + 2 kitlenzen 18-55 en 55-250. Van eentje kreeg ik de prijs 899 €, andere zwijgen in alle talen en eentje heeft laten weten dat er vanaf september een prijsverlaging zou zijn? Nog iemand die hier iets van weet, want als dit waar is, tja, dan wacht ik best nog even. Is dit een jaarlijkse kortingsactie, of wordt de 500D uit de handel genomen, misschien?

      Groetjes

      Bart
      Beste Bart,

      Tot en met 31 augustus 2010 kunt u door inzending van de barcode en de factuur nog een cashback ontvangen van € 75,-

      Vanaf 1 september worden de 500D gemiddeld dan € 50,- goedkoper. Trek dus zelf uw conclusie.
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • #4
        Re: Prijsverlaging Canon EOS 500D ????

        Welke cashback heb je het eigenlijk? Voor zover ik het weet is er in BE geen cashback foor de 500D.

        Comment

        Working...
        X