Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop Canon eos 50D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aankoop Canon eos 50D

Bestekes,
    Heden fotografeer ik nog steeds met een eos 300D, voor de meesten hier wellicht een voorhistorisch toestel. Voor een huwelijksrepportage heb ik van een familielid zijn 20D mogen lenen en dit was reeds een ongelooflijke ervaring. na wat zoekwerk heb ik besloten een Canon EOS 50D aan te schaffen.
    Waar kan ik dit toestel het goedkoopst aanschaffen ?
    Canon EOS 50D - Canon EOS 300D + batterygrip - Canon 18/55 (kitlens) - Tamron 28-75/f2,8 XR Di - Canon 70-200 /f4 L USM

Re: Aankoop Canon eos 50D

Vanuit Affligem is Foto-Rubens of Art&Craft in Gent wel haalbaar, of de klassieker Fotokonijnenberg. Heb zelf een 50D, je gaat daar plezier aan beleven. Maar pas op, naar het schijnt is de 60D bijna daar.

Comment

Ja, weet het, is die 60D dan zoveel beter ? Wellicht is hij dan ook een stuk duurder. Zou toch al tevreden zijn met een 50D, hoor. Heb al een adresje gevonden waar ie € 699 kost. Dat vind ik nog een aanvaardbare prijs voor zo'n toestel. Maar als iemand die 50D nog ergens goekoper weet staan, graag een seintje.
      Canon EOS 50D - Canon EOS 300D + batterygrip - Canon 18/55 (kitlens) - Tamron 28-75/f2,8 XR Di - Canon 70-200 /f4 L USM

Comment

Persoonlijk had ik spijt dat de 7D uitkwam een maand na aanschaf van de 50D, maar dat maakt van de 50D geen slecht toestel. De prijzen van de 50D zullen wel nog meer kelderen als de 60D aangekondigd werd.

Comment

Body is 670€ bij konijn.

veel plezier, 50D is een goeie body, zou me geen zorgen maken om die 60D die eraan komt, die zal wrs terug 1000€ gaan kosten.

bovendien is de batterij dezelfde als in je 300D! das dus ook weer handig meegenomen.
          Canon R | Leica Q
          EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
          Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
          [/COLOR]

Comment

659 euro hier

mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Zal eens gaan kijken. Alvast al bedankt voor de info. Heb het toestel vrij snel nodig voor een fotoshoot van onze motorrit. Bedoeling is van iedere motard een foto te maken en heb verleden jaar gemerkt dat de 300D daar echt tekort schoot. Veel gemist doordat de 300D zijn buffer vol was na de traditionele burst van 4. Dat zou euvel zou met de aanschaf van de 50D van de baan moeten zijn.
              Gelukkig passen de batterijen idd. Zal wel ook moeten investeren in een degelijke CF-kaart want met die oude van 1GB zal ik wellicht ook niet ver komen.
              De batterygrip van de 300D zal wel niet passen op een 50D zeker ?
              Ik was die grip zo gewoon op de 300D dat ik werken zonder met die 20D wel wat "onhandig" vond...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                De prijzen van de 50D zullen wel nog meer kelderen als de 60D aangekondigd werd.
                Dat zal denk ik wel meevallen. De prijzen zijn al serieus gekelderd met de komst van de 7D. Waarschijnlijk wordt de 50D gewoon van de markt gehaald vlak voor- of nadat de 60D uitkomt (afhankelijk van hoe groot de voorraden nog zijn)
                http://www.flickr.com/photos/rouwkema/

http://rouwkema.smugmug.com/

Comment

Bedankt voor de info. Heb de 50D online besteld bij konijn. Benieuwd wanneer hij zal toekomen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demark Bekijk bericht
                    Zal eens gaan kijken. Alvast al bedankt voor de info. Heb het toestel vrij snel nodig voor een fotoshoot van onze motorrit. Bedoeling is van iedere motard een foto te maken en heb verleden jaar gemerkt dat de 300D daar echt tekort schoot. Veel gemist doordat de 300D zijn buffer vol was na de traditionele burst van 4. Dat zou euvel zou met de aanschaf van de 50D van de baan moeten zijn.
                    Gelukkig passen de batterijen idd. Zal wel ook moeten investeren in een degelijke CF-kaart want met die oude van 1GB zal ik wellicht ook niet ver komen.
                    De batterygrip van de 300D zal wel niet passen op een 50D zeker ?
                    Ik was die grip zo gewoon op de 300D dat ik werken zonder met die 20D wel wat "onhandig" vond...
                    die zou ik nog eens moeten aanschaffen, de grip maar zou langs een kant ook wel willen proberen of dit me bevalt
                    Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Kom maar eens af.

Comment

Ik heb de 50D deze middag ontvangen. Perfecte service van konijn. Fantastische machine, die 50D. Ligt goed in de hand en na jaren ervaring met de 300D voelt alles heel intuïtief aan. Vooral de grote display is een ware openbaring. Nu nog leren scrollen met die joystick en de andere extra "draaimolens" om dan stilaan de vele extra's te leren kennen.

Comment

Proficiat met je aankoop!

Comment

Veel plezier met je toestel. Ik heb het nog gekocht in het prille begin. Iets van een 1100
                            euro, denk ik. En daar nooit ook maar een seconde spijt van gehad. Schroef er maar een
                            goede lens op, bestel wat zon bij VandenBorre, bijvoorbeeld en het veld in. Shooten!

Comment

Proficiat demark, vergeet je handleiding niet te doorploegen, er staat veel info in.

Comment

Working...
                              X