Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitaal fototoestel max 50 euro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Digitaal fototoestel max 50 euro

Hoi allemaal,

voor vakantie zijn we op zoek naar een digitaal fototoestel van max 50 euro.

Nu kunnen we een Nikon Coolpix L16 kopen voor 45 euro tweedehands.
    Raden jullie dit aan? Of is dit te duur/niet goed?

Alvast bedankt.

ps: de vakantie begint morgen al

Re: Digitaal fototoestel max 50 euro

[Mod-LesC]Heb dit verplaatst van Gezocht (waar het niet mogelijk is te reageren) naar Camera's.[/Mod]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Misschien koop je beter wat wegwerptoestelletjes?
      Ik vrees dat je voor dat geld toch niet veel 'goeds' gaat vinden hoor.
      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
        Misschien koop je beter wat wegwerptoestelletjes?
        Ik vrees dat je voor dat geld toch niet veel 'goeds' gaat vinden hoor.
        en het toestel waarover ik sprak? het is niet om de beste foto's mee te nemen om wedstrijden te winnen, enkel om deftige vakantiefoto's te nemen.

is de prijs fair voor het toestel dat ik zei?

Comment

Ik denk dat het zeker geen weggegooid geld is. Kopen en kiekjes schieten ! Veel plezier ermee !!
          KM 5D-7D-Sony a100+a350+ veel glas ( Minolta,Sigma,Tamron en Sony) - Lumix lx100
          Macbook Pro 13 inch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door postier Bekijk bericht
            Ik denk dat het zeker geen weggegooid geld is. Kopen en kiekjes schieten ! Veel plezier ermee !!
            Ik zou wel oppassen dat het nog een goede batterij is en je niet na een half uur schieten al met een lege zit...
            Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
              Ik zou wel oppassen dat het nog een goede batterij is en je niet na een half uur schieten al met een lege zit...
              zitten als ik het goed heb twee AA batterijen is, daarvan hebben we er veel oplaadbare die we dan meenemen. Een reservepaar in het zakje en we zijn altijd zeker. Zo ook met het SD-kaartje: eveneens een reserve

Ik vond in 2008 een nieuwprijs van 138 euro voor dit toestel, daarom vragen we ons af of die 50 euro niet wat veel is.
              Als er nieuwere, betere, recentere modellen zijn voor deze prijs, hadden we dat toch graag eerst geweten

Comment

Ik denk niet dat je voor die prijs iets gelijkaardigs of beter zal vinden. Natuurlijk is er beter en recenter, maar voor die prijs???
                KM 5D-7D-Sony a100+a350+ veel glas ( Minolta,Sigma,Tamron en Sony) - Lumix lx100
                Macbook Pro 13 inch

Comment

Een nieuwe L21 (wel een recenter type) kost €79.-

Maar inderdaad: onder de €50.- ga je zeker geen nieuw toestel vinden.
                  Mijn persoonlijk idee: budget iets optrekken en nieuw kopen.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

betaal 25 Euro vooraf, vraag of je het toestel 14 dagen op proef mag, ga er mee op vakantie, als ie dan bevalt betaal je de rest.
                    zou zeker het risico wat spreiden met zo,n bedrag.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Het internet staat vol met reviews van dit toestel. Voor een gewone vakantiefoto, bij redelijk goed weer, zal dat ding zijn werk wel doen.
                      't Is kortdag natuurlijk... ik zou zeggen, doe geen dingen waar je niet achter staat.
                      Een nadeel aan het toestel blijkt dat je de ISO's zelf niet kan regelen. Verder zit er zo wat alles op dat je nodig hebt om een foto te maken, werkt hij met SD-kaartjes en gewone AA-batterijen. Ik vind dat altijd een voordeel.

Eigenlijk kan je niet veel fout doen met hem te kopen, hoewel de nieuwprijs die ik vond op het internet maar €65 is. Hangt natuurlijk af van de staat van het toestel.
                      Ik denk niet direct dat je voor die prijs nog veel alternatieven gaat vinden, tegen morgen toch niet...

Mvg
                      Chris

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        betaal 25 Euro vooraf, vraag of je het toestel 14 dagen op proef mag, ga er mee op vakantie, als ie dan bevalt betaal je de rest.
                        zou zeker het risico wat spreiden met zo,n bedrag.
                        grt,bouk.
                        Ja , die 5 tientjes is wel een enorm risico.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Telekees Bekijk bericht
                          Ja , die 5 tientjes is wel een enorm risico.....
                          Voor sommige mensen telt elke €, vergeet dat toch maar niet.
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
                          X