Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 5D mark II Probleem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon 5D mark II Probleem

Oorspronkelijk geplaatst door Tjele Bekijk bericht
    Bedankt voor de reacties mensen, ik heb het kunnen oplossen!
    Ik heb zo een pompje gekocht, paar keer geblazen en gedaan en sindsdien het probleem niet meer ondervonden. Hopelijk blijft het zo!

Grtjs
    dat is goed nieuws

En ja, hopelijk blijft het zo
    Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
    Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjele Bekijk bericht
      Bedankt voor de reacties mensen, ik heb het kunnen oplossen!
      Ik heb zo een pompje gekocht, paar keer geblazen en gedaan en sindsdien het probleem niet meer ondervonden. Hopelijk blijft het zo!

Grtjs
      Dat was een goede tip van Sieg!! Fijn dat alles weer okay is. Met dat balgje blaas ik ook eerst vuil van de lens voor ik 'm reinig. Je kan niet zonder

Comment

Graag gedaan, we zijn hier om elkaar te helpen hé
        Doordat een zandkorrel de ontspanknop een beetje ingedrukt houdt, blijft de camera focussen en kan je dus op dat moment ook niet meer in het menu......
        Wat je in het vervolg ook kunt gebruiken is een spuitbusje met droge lucht, te verkrijgen bij de fotohandel, dit heeft meer druk en is absoluut veilig te gebruiken op de buitenkant van de body en/of lens, ik zou er persoonlijk niet de binnenkant van de body mee uitblazen.

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Zijn idd hele goeie tips, ik ben echt blij dat het opgelost is zonder enige kost.
          Ook blij dat het opgelost is zonder te moeten bellen naar fotokonijnenberg en dergelijke.
          Ik heb nu zo een blaaspompje gekocht en ik denk ook de raad te volgen om zo een spuitbus te halen met lucht in. Ik heb dit nog gezien en dat is inderdaad erg handig!
          Kan altijd van pas komen..

Grtjs
          Yannick Desmet 2021
          yannickdesmet.com

Comment

Je kan rustig een spuitbus lucht gebruiken als je maar aan 1 ding denkt!
            Nooit de bus in de hand nemen maar laten staan op de rand van de tafel, en de camera bewegen in de luchtstroom. Blaas met korte lucht stoten, zodat de lucht niet te koud wordt. Ik doe dit al jaren en totaal geen last van vloeibaar gas.

"Maar laat de bus op tafels staan!"
            Mvg, drh

"Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

Comment

Working...
            X