Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

reparatieduur canon?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• reparatieduur canon?

hallo
    mijn camera is nu 4 volle weken binnen voor reparatie bij canon (via konijn) nog steeds geen idee hoe lang dat zal duren, weet iemand hier wat de gemiddelde tijd is voor een reparatie? of heb ik die camera pas terug als ik op pensioen ga ?
    full frame all the way

Re: reparatieduur canon?

Oorspronkelijk geplaatst door wynants Bekijk bericht
    hallo
    mijn camera is nu 4 volle weken binnen voor reparatie bij canon (via konijn) nog steeds geen idee hoe lang dat zal duren, weet iemand hier wat de gemiddelde tijd is voor een reparatie? of heb ik die camera pas terug als ik op pensioen ga ?

Je mag toch rekenen op 6 weken,ik koop alles online en indien er iets defect is moet ik het zelf opsturen en duurt het toch zoiets van een zestal weken,maar wordt wel goed op de hoogte gehouden van de online-shop dat ze ermee bezig zijn , om de 8 dagen krijg ik een mail dat ze bezig zijn met het uitvoeren van de herstelling of als de herstelling is uitgevoerd krijg ik dan te horen dat het pakje onderweg is
    Kweet niet hoe konijn te werk gaat,maar af en toe een weetje voelt wel wat rustiger aan,tzijn al dure stukken genoeg
    Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

Comment

Ik heb ooit de sluiter van de camera moeten laten vervangen ...... 8 weken ........
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Mijn vorige canon 1000D is 11 weken weggeweest, daarna twee dagen bij mij gehad, probleem nog niet opgelost, terug voor zeven weken binnen, probleem nog niet opgelost, daarna van Canon een nieuwe 1000D gekregen...

Comment

ik ben blij dat ik een nikon heb... m'n D700 was defect (dood), de hele voedingsprint is vervangen, zaterdag binnen gebracht bij digame in leuven en de volgend donderdag namiddag kon ik er al terug omkomen... minder als een week...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
            ik ben blij dat ik een nikon heb... m'n D700 was defect (dood), de hele voedingsprint is vervangen, zaterdag binnen gebracht bij digame in leuven en de volgend donderdag namiddag kon ik er al terug omkomen... minder als een week...

En ik ben blij dat ik een CANON heb
            Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

Comment

M'n 430EX binnengeweest voor iets dat de lamp deed stuk gaan 9 weken. Uiteindelijk nieuwe gekregen.
              Fotocollectie:
              http://s263.photobucket.com/albums/ii151/TomsonBE/
              http://www.flickr.com/photos/40502193@N08/

Comment

mm vrolijk wordt ik hier niet van !!
                full frame all the way

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wynants Bekijk bericht
                  mm vrolijk wordt ik hier niet van !!
                  kan me wat bij voorstellen.
                  over wat voor camera gaat het eigenlijk en hoe oud?
                  bij een nieuwe wordt ie vaak sneller omgeruild voor een ander.
                  die 40D heb je toch verkocht?
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

het gaat om de 400D van mijn partner die ik als een soort reservegebruik, helaas is daar een ongelukje mee gebeurt waardoor er iets met de contactpunten was.
                    ik had een bestelling voor de 5D lopen maar heb ze opgezegd nadat een vogeltje me in het oor heft gefluisterd dat er volgende maand op de beurs in keulen meer dan waarschijnlijk een (ver)nieuwde 5d zal worden voorgesteld.
                    Liever dan een maand wachten dan nu de volle pot betalen voor een toestel dat volgend maand out is
                    full frame all the way

Comment

de mijne was na 2 weken al terug via Konijn, sluiter laten vervangen. Tuurlijk gebeurt dit alleen bij mensen die nog 3 reservetoestellen hebben
                      Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

de mijn is 4 weken weggeweest.
                        via konijn. lens vervangen

Comment

mijn 400 d is in de tijd hier in hasselt binne gebracht en na 6 weken hersteld

Comment

wij hebben hier ooit eens een 350 d binnengedaan , die was bij canon snel gerepareerd, doch heeft met de transportfirma nog een 2 a 3 weken mee nederland -belgie gereden.

toen dachten ze eraan hem ook nog eens af te leveren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zenga Bekijk bericht
                              de mijn is 4 weken weggeweest.
                              via konijn. lens vervangen
                              daar hoeft mijn toestel niet voor naar een reperateur
                              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Working...
                              X