Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraag over aanschaf Sigma APO 70-300

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vraag over aanschaf Sigma APO 70-300

Binnenkort hoop ik dan eindelijk mijn Canon 300D + kitlens te ontvangen.
    Ik heb besloten hierbij de Sigma APO 70-300 super macro II aan te schaffen.

Ik heb al veel gezocht op het internet naar een goede prijs. De goedkoopste on-line winkerl heeft 'm voor 219 euro. Wie heeft deze lens ook online aangeschaft en waar en voor welke prijs?

Ik heb het dus over de nieuwste lens en niet de DL versie of de versie zonder II....

De mijne kocht ik hier : http://www.directshopper.de/sigma-4-0-5-6-70-300-super-apo-2-c-ef_spiegelreflex-objektive_p
    Shop is zeker aan te raden, bestelde daar reeds een paar keer.

Ludovic
    EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
    BD0118BE

Comment

Ziet er niet slecht uit!

Nog een vraagje over bestellen bij deze shop; kreeg je duidelijke betalingsgegevens? Zoals een IBAN nummer?
      Ik heb eerder bij digital-versand proberen te bestellen en door onduidelijke gegevens kostte mij dat 25 euro en geen kamera...(betaling werd terruggestort door Duitse bank)

Comment

Originally posted by Tinus

Ziet er niet slecht uit!

Nog een vraagje over bestellen bij deze shop; kreeg je duidelijke betalingsgegevens? Zoals een IBAN nummer?
        Ik heb eerder bij digital-versand proberen te bestellen en door onduidelijke gegevens kostte mij dat 25 euro en geen kamera...(betaling werd terruggestort door Duitse bank)
        Je kunt die lens ook gewoon in Belgie kopen en afhalen. Door het verschil in btw is de going prijs in Belgie 229,- Euro en je spaart de bankkosten en de buitenlandse verzendkosten.

Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

'Gewoon' in Belgie ophalen is niet echt een optie, ik woon namelijk in Nederland...

Comment

Working...
          X