Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D90 => d3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: D90 => d3

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
    ah maar je bevestigt net wat ik zeg:"de beeldkwaliteit is nauwelijks te onderscheiden.".

Ik zou heel graag een D700 hebben, wie niet. Ik zou ook graag mijn DX lenzen kunnen blijven gebruiken en het voordeel van de cropfactor bij telelenzen hebben.
    Vertaal aub het volledige verhaal: aan basis ISO

Buiten de 17-55 en de 12-24 zijn er toch geen echt dure DX objectieven? Cropfactor is sowieso zwaar overroepen. Anderzijds kost een volledige FX set wel aanzienlijk meer.

Hopelijk wordt er nog grote vooruitgang geboekt op vlak van sensortechnologie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
      Allee dan heb ik dus goed gekozen want ik flits niet graag

Waarom ? Er is toch geen merkbaar verschil in de beeld kwaliteit.
      ah omdat dat chic staat. kijk eens in een amateur fotoclub. daar hangen camera's aan nekken waar heel wat profs jaloers op zijn.
      The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
        ah omdat dat chic staat. kijk eens in een amateur fotoclub. daar hangen camera's aan nekken waar heel wat profs jaloers op zijn.
        Pro's zijn toch allang geen referentie meer En wij hangen die camera's niet aan onze nek, we gebruiken ze

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
          Pro's zijn toch allang geen referentie meer En wij hangen die camera's niet aan onze nek, we gebruiken ze

hehe
          The Knight That Says Ni...kon

Comment

Working...
          X