Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schaft iemand de D2H aan?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Schaft iemand de D2H aan?

Hoi mensen,

Ik vroeg me af of er hier iemand is die van plan is de nieuwe Nikon D2H aan te gaan schaffen?
    Zo ja: is er al iemand die te horen heeft gekregen wanneer hij/zij de D2H krijgt?
    Ik verwacht de mijne binnen 2 weken

Gr.

Dré
    -------------------------------------------------------
    D2H

nee, ik wacht op de d2x, die meer voor mijn doel geschikt is.
    die schaf ik voor 90% zeker aan (even afwachten he.. tot nu toe bestaat'ie niet eens )
    http://marcof.net - geheel nieuw!

Comment

Originally posted by Dré
      Hoi mensen,

Ik vroeg me af of er hier iemand is die van plan is de nieuwe Nikon D2H aan te gaan schaffen?
      Zo ja: is er al iemand die te horen heeft gekregen wanneer hij/zij de D2H krijgt?

Gr.

Dré

Ik duim voor je!!! 2 weken!!!

Comment

De eerste zou normaal ongeveer rond de 15de november geleverd worden hier in het Antwerpse.
        Maar eerst zien en dan geloven hé.

Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Bij een lokale fotograaf hangt er een affiche van de D2H met de mededeling "leverbaar vanaf december 2003". Maar om op je vraag te antwoorden: neen, ik heb hem niet aangeschaft en zal dat ook niet doen.

Comment

Wat ga je er eigelijk mee doen ???
            Voor een betere foto hoef je deze fotomachine niet aan te schaffen.
            Als je dagelijks 8 beelden per sec. van oma wil schieten en je kan je geld er mee verdienen is het leuk.
            Voor de rest zie ik geen voordelen want een gemiddelde camera van rond de 1000 euro kan het zelfde.
            Het resultaat moet toch door de lens komen.
            Bespaar dus nooit op dit stuk optiek. bv de Nikkor 17-55mm AF-S DX lens zie
            http://www.dpreview.com/news/0311/03111302nikkor17to55dxdelayed.asp
            Veel geluk er mee.

Originally posted by Dré
            Hoi mensen,

Gr.

Dré

Comment

wil je het zien
              DEMONSTRATIEDAG NIKON D2H

Op vrijdag 28 november a.s. van 09.00 tot 21.00 uur organiseren wij samen met INCA BV een Nikon HUISSHOW.

Op deze dag zal de Nikon D2H gedemonstreerd worden in combinatie met de Nikkor AF-S DX Fisheye 10,5/2.8 ED, Nikkor AF-S DX 12-24/4.0 G ED en de Nikkor AF-S VR 200-400/4.0G IF ED (onder voorbehoud). Ook kunt u de werking van de nieuwe Capture 4.0 Software zien in welke enkele verbluffende acties verwerkt zijn.

Naast de Nikon D2H zullen ook de nieuwe scanners te bewonderen zijn. Het gaat hierbij om de Nikon CoolScan V ED (LS-50) en de Nikon Super Coolscan 5000 ED (LS-5000) welke vanaf begin december leverbaar zullen worden.

Kortom een fijne gelegenheid om een serie digitale en analoge kwaliteitsproducten te zien in een gezellige sfeer met verse koffie, fris en heerlijke Hammer Broodjes. De gehele dag zullen mensen van INCA BV aanwezig zijn om u tot in de kleinste details te informeren.

U bent dan ook van harte uitgenodigd en wij hopen u op vrijdag 28 november te mogen begroeten. Indien u langskomt graag een mailbevestiging van uw komst naar info@koopdigitaal.nl.

Om uzelf nu al te informeren kunt u alle info verzamelen op onze sites www.koopdigitaal.nl/ www.fotocameras.nl

Met vriendelijke groet,
              Team Foto Konijnenberg

Comment

Working...
              X