Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

compact camera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• compact camera

Ik weet dat deze vraag al verschilende keren is gesteld, maar ik hoop dat jullie me toch even verder willen helpen.
    Ik wil een compact camera aanschaffen met een budget tot 160 euro.
    Gewoon makkelijk voor huis ,tuin en vakantie foto,s en makkelijk te bedienen.
    ik heb zelf al op verschillende sites gekeken en ik kom dan zelf uit op de Canon ixus 105.
    maar ik moet zeggen dat ik absoluut geen verstand heb van alle termen die worden gebruikt.
    Wie heeft hier ervaring mee ?
    Of hebben jullie nog andere tips voor mij.
    Alvast vriendelijk bedankt .

Re: compact camera

Stap met je 160 euro een betrouwbare fotowinkel binnen, leg uit wat je met de camera wil doen, laat je even goed adviseren en maak dan je keuze: Canon, Nikon, Olympus, ... maakt niet uit.
    Succes en veel plezier met je toekomstige aankoop.

Comment

Re: compact camera

Of gebruik b.v.

voor jouw budget heb je een heleboel opties.

Je kunt dan nog altijd terugkomen hier in dit draadje met een vraag zoals "heeft iemand ervaring met de xxxx?" (best nadat je de zoekfunctie 'ns gebruikt heb, zoekende naar het door jou gekozen model).
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
      X