Wat te kiezen. Een 2ehands Nikon D60 in perfecte staat ofwel een gloednieuwe Nikon D3000 (naar wat ik gelezen heb zou dit de opvolger zijn van de D60) en deze is al te verkrijgen aan een spotprijs van 399,00 euro. Nu als ik mij niet vergis, zou de D3000 nogal beperkt zijn qua functies, maar wel ideaal voor de beginner hier door (wat ik dus ben, totally rookie)
Daarentegen wordt er voor de Nikon D60 nu gedacht aan een prijs van rond de 300 euro, wat ik toch wel veel vind tov het nieuwe model... Wat is eigenlijk nu echt het verschil tussen deze twee toestellen? Wat zou wel een schappelijke 2ehands prijs zijn voor de D60? Of is de D60 zo al hopeloos verouderd dat het niet echt aan te raden is om hierop in te gaan?
Daarentegen wordt er voor de Nikon D60 nu gedacht aan een prijs van rond de 300 euro, wat ik toch wel veel vind tov het nieuwe model... Wat is eigenlijk nu echt het verschil tussen deze twee toestellen? Wat zou wel een schappelijke 2ehands prijs zijn voor de D60? Of is de D60 zo al hopeloos verouderd dat het niet echt aan te raden is om hierop in te gaan?
Comment