Hoi allemaal,
Ik heb de laatste dagen al enorm veel opgezocht en raad gevraagd aan vrienden die fotografie hebben gestudeerd maar ik ben er toch nog steeds niet uit. Ikzelf ken nul de botten van fotografie met een spiegelreflexcamera maar de interesse om het te leren is er zeker. Vanaf februari (september zat al vol
) begin ik met lessen maar ik zou me al zo snel mogelijk een toestel willen aanschaffen om mezelf al wat aan te leren door te experimenteren. Ik twijfel dus ENORM tussen deze 2... Qua prijs zijn ze vergelijkbaar... er zijn een aantal verschillen tussen beide camera's die volgens vrienden niet het verschil zullen maken in de kwaliteit van de foto's... het enige grote verschil dat mij aan het twijfelen zet is het feit dat Sony IS heeft ingebouwd in de body en bij Canon moet dit dan in de lenzen zitten. Wat is jullie gedacht hierover wat beter zou zijn???
Mercie alvast
Ik heb de laatste dagen al enorm veel opgezocht en raad gevraagd aan vrienden die fotografie hebben gestudeerd maar ik ben er toch nog steeds niet uit. Ikzelf ken nul de botten van fotografie met een spiegelreflexcamera maar de interesse om het te leren is er zeker. Vanaf februari (september zat al vol

Mercie alvast
Comment