Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar compact camera voor op het strand.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Op zoek naar compact camera voor op het strand.

Om mijn Nikon nog wat langer te laten meegaan, en omdat mijn vrouw op het strand foto's wil nemen.
    Ben ik op zoek naar een goedkope 'maar degelijk genoeg' waterproof compact camera.
    De volgende heb ik bij de lokale fotoboer gevonden.
    Heeft er iemand ervaring met één van de volgende modellen?

Samsung wp10 (nog geen degelijk review van gevonden ) 199eur
    Olympus mju -tough 3000 (komt er meestal uit als vrij degelijk. 199eur
    Fuji zw33 wp (één review gevonden comentaar was maar zozo. 179eur

Re: Op zoek naar compact camera voor op het strand.

Of je kan gewoon kijken voor een DiCaPac voor je huidige compact, dat werkt ook goed.

Als je niet te erg kijkt op foto-kwaliteit dan zullen die toestelletjes goed genoeg zijn.
    Na lang twijfelen tussen Panasonic en Sony hebben wij beslist op een Sony Dsc-TX5: design, degelijk, waterproof, easy-panorama, touch screen.

Comment

Eu ik heb geen compact hoor , Nikon D70s die ga ik heus niet op strand gebruiken .

Die sony lijkt een mooie compact maar zit helaas boven het budget dat mijn vrouw er wil aan geven .
      Maar bedankt voor de reactie .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hebus Bekijk bericht
        Eu ik heb geen compact hoor , Nikon D70s die ga ik heus niet op strand gebruiken .
        ik gebruik m'n D700 op 't strand... ik hou van de foto kwaliteit die een DSLR produceert en dan vooral van het spelen met de DOF... dat kan een compactje niet...
        Je moet je camera natuurlijk in't oog houden, voor de rest gaat dat prima, ook lenzen wisselen... als er te veel wind is ga je met je rug naar de wind zitten...
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Working...
        X