Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D300s

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon D300s

Bedankt voor de commentaar, ik ben echt benieuwd naar de D300s.
    Ik stap over van mijn D60 naar een D300s dus het cultuurverschil zal wel groot genoeg zijn denk ik.
    Mijn D60 begint ook enorm achteruit te gaan heb ik het gevoel want zelf met ISO100 krijg ik ruis op mijn foto's.
    Ik heb geen stof of dergelijken op de sensor dus ik denk dat wanneer ik de D300s hebt dat de D60 de kast in gaat.
    Ik hoop dat ik jullie binnenkort kan zeggen dat ik hem hier bij me heb, liever vroeg dan laat natuurlijk.

Comment

De prijs verzacht uiteraard de pijn van het wachten ... Ik kan je geen ongelijk geven.

P.S. Ook bij Saturn Wilrijk op voorraad, mét cashback.

Weet iemand toevallig de prijs bij Saturn?

Gr.
      Groeten,
      Elis

Comment

Waarschijnlijk (ben ik wel niet zeker van) zal de D300s daar ook 1249€ kosten.
        Cashback bedraagt nog 150€ tot 31 Juli dus dan heb je hem voor 1099€.

Comment

JAJA !
          Vandaag mijn email gehad dat mijn toestel klaar ligt in de winkel !
          Dus hopelijk kan ik deze middag nog wat tijd maken en hem dan gaan halen !
          Ik ben echt razend benieuwd (om nog maar te zwijgen over ongeduldig) !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ief Bekijk bericht
            ...Effe op de tanden bijten en éénmaal je hem hebt zult je nog zo content zijn.

Het toestel voelt echt geweldig aan en als het gevoel goed is maak je graag foto's.
            Ik werk er in ieder geval erg graag mee, liever dan met m"n eerste D70.
            Ik heb de D300 gekocht en deze is echt al subliem. De S is nog iets beter maar toen ik de D300 kocht was de S nog maar net uit en dus héél duur in verhouding.

Oorspronkelijk geplaatst door D4VY Bekijk bericht
            Bedankt voor de commentaar, ik ben echt benieuwd naar de D300s.
            Ik stap over van mijn D60 naar een D300s dus het cultuurverschil zal wel groot genoeg zijn denk ik.
            Mijn D60 begint ook enorm achteruit te gaan heb ik het gevoel want zelf met ISO100 krijg ik ruis op mijn foto's.
            Ik heb geen stof of dergelijken op de sensor dus ik denk dat wanneer ik de D300s hebt dat de D60 de kast in gaat.
            Ik hoop dat ik jullie binnenkort kan zeggen dat ik hem hier bij me heb, liever vroeg dan laat natuurlijk.
            Ik kom ook van een D60 en het verschil is hemelsbreed. Ik heb er nog geen seconde spijt van!

Grtn

Comment

Idem hier, vandaag gehaald en meteen de batterij opgeladen.
              Ik moet zeggen, het is een "machine" !
              Echt dikke foto's wat ermee gemaakt kunnen worden, gemakkelijk en snel.
              Nu nog de handleiding samen met de camera doornemen en dan is het gewoonweg puur genieten volgens mij !

Comment

[QUOTE=Indigo;2718967]Ik heb de D300 gekocht en deze is echt al subliem. De S is nog iets beter maar toen ik de D300 kocht was de S nog maar net uit en dus héél duur in verhouding.

Is de D300 nog ergens te koop, uiteraard aan mindere prijs dan de D300s ??

Comment

Proficiat D4VY met het toestel!
                  Mvg,
                  L.Cavalier

Comment

Bedankt L.Cavalier, ben hem nu volop aan het testen !
                    D300 weet ik niet of deze nog te koop is, D300s is gewoon de opvolger van de D300 met wat opties meer als ik me niet vergis.
                    Maar het zijn beide enorme goede toestellen denk ik zo, nu maar terug wat verder testen !

Comment

Ik heb geen idee of de D300 nog te koop is. In de winkels met hoge doorloop wsschl. niet meer. Ik heb de mijne 1200€ betaald en het was de laatste van 3 die te koop waren in de winkel. De D300s was toen nog rond de 1700€ als ik me niet vergis. Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad... Een heerlijk toestel, dat je snel gewoon zal zijn. P.S.: de toestelspecifieke boeken (pdf's) van Tom Hogan (www.bythom.com) zijn héél goed als je de sterke en minder sterke kanten van je toestel wil leren kennen. Het is erg technische maar het helpt je wel betere foto's te maken en de functies maximaal te benutten.

Succes ermee!

Comment

Bedankt voor de tip Indigo, ga ik zeker eens bekijken !
                        Heb net nog wat gespeeld met de functie's en het lukt wel aardig.
                        Ik vind het vooral fijn dat zonder al te veel menu's toch veel instellingen gemaakt kunnen worden met het toestel.

Comment

.....
                          Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 02:07.

Comment

Haha, je zal er geen spijt van hebben.
                            Dan heb je ook die Lowe Pro Slingshot AW200 tas erbij als ik me niet vergis ?
                            Echt een fijne tas en hij past er met mijn 55-200mm net in dus perfect en is ook zeer gemakkelijk !

Comment

.....
                              Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 02:07.

Comment

Working...
                              X