Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

spiegelreflex kopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: spiegelreflex kopen

    Oorspronkelijk geplaatst door Margot86 Bekijk bericht
    maar past dus niet op sony alpha? ik vind niet direct éénduidige info op internet.. voor zover ik kan afleiden niet..
    Neen, enkel Minolta AF lenzen. Geen MD/MC

    Comment


    • #17
      Re: spiegelreflex kopen

      Dat moet dus al een vrij oude (je kan natuurlijk zeggen "wat is oud ?" maar soit) lens zijn, aangezien de Minolta AF-mount geïntroduceerd werd in 1986...vijf jaar voor ik zelfs nog maar geboren werd.
      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

      Comment


      • #18
        Re: spiegelreflex kopen

        oke, heel erg bedankt voor jullie hulp! wel jammer, had gedacht een "slagje" te kunnen doen met pappie's oude materiaal :-)

        Comment


        • #19
          Re: spiegelreflex kopen

          Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
          Dat moet dus al een vrij oude (je kan natuurlijk zeggen "wat is oud ?" maar soit) lens zijn, aangezien de Minolta AF-mount geïntroduceerd werd in 1986...vijf jaar voor ik zelfs nog maar geboren werd.
          Ik dacht zelfs 1985

          Comment


          • #20
            Re: spiegelreflex kopen

            Je hebt gelijk...wel, zes jaar dan . Spijtig dat hij niet werkt, want het blijven meer dan uitstekende lenzen...
            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

            Comment


            • #21
              Re: spiegelreflex kopen

              Misschien kun je ook even nog wachten,
              volgens de vertegenwoordigers van sony zullen de nieuwe 290 en 390 tegen het begin van volgende maand verkrijgbaar zijn,
              en die toestellen hebben tenmiste een deftige grip in vergelijking met de instapmodellen die sony nu bied,
              en met dezelfde isowaarden als de 500d en zonder overbodige en slechte filmmodus..
              D700 28 - 80mm f./3.5 - 5.6 50mm f./1.8 D80 18 - 135mm f./3.5 - 5.6 SB-900 + Zenitar 16mm f/2.8 + F65
              http://1year104photos.wordpress.com/

              Comment


              • #22
                Re: spiegelreflex kopen

                Ik denk dat je je vergist, BosseeM . Deze camera's gebruiken dezelfde sensor van de A350, een 14,2 megapixel CCD om precies te zijn, voor zover ik lees op internet. Géén Exmor CMOS, dus meer ruis - tenzij Sony ineens enorm verbeterd is op dat gebied voor CCD's. Die Exmor sensoren zijn fantastisch qua ruis (een enorme verbetering vind ik), maar hier worden ze dus niet gebruikt .
                Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                Comment


                • #23
                  Re: spiegelreflex kopen

                  het is toch de 500d geworden, lag lekker in mijn hand!! en nu oefenen maar! :-)

                  Comment


                  • #24
                    Re: spiegelreflex kopen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Margot86 Bekijk bericht
                    het is toch de 500d geworden, lag lekker in mijn hand!! en nu oefenen maar! :-)
                    Succes.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment

                    Working...
                    X