Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wie bezorgt mij eens onbewerkte foto's met de 7D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: wie bezorgt mij eens onbewerkte foto's met de 7D

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
    Hmm als ik goed begrijp was je tevreden van de afdrukken van het kruidvat, dan is er toch ni veel mis, want beter doen dan het kruidvat is niet echt moeilijk he.
    MVG, Jeff c.
    Wil geen topic hi-jack doen maar waar kan je terecht voor goede prints?
    Doen zij zelf nabewerkingen zoals verscherping, belichting enz?
    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jonas123 Bekijk bericht
      Op welke grootte zijn de afdrukken bij het kruidvat gemaakt? Ik kan me wel voorstellen dat bij niet al te grote afdrukken de ruis wel meevalt.
      Het lijkt mij toch niet normaal dat je op een HD-TV (zelfs als is dat een hele grote) echt merkbaar ruis ziet bij normale ISO-waarden (laat ons zeggen tot 400).

Misschien kan je zelf ook eens een raw-bestand uploaden?
      gewoon formaat, 180x130, 150x100 enzovoort. En vervolgens dan op maat geknipt voor op kaartjes enzovoort.

Hier heb je twee zo'n link's:
      klik
      klik
      (van dat vliegtuig moet je vooral de onderkant en de donkere partijen bekijken)
      Last edited by dréten; 8 juni 2010, 19:32.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
        Wil geen topic hi-jack doen maar waar kan je terecht voor goede prints?
        Doen zij zelf nabewerkingen zoals verscherping, belichting enz?
        Goede prints maak je zelf of ge gaat naar een vaklabo, en betaald daar de gangbare prijs, een van de beste labo's = Milo Profi Lab.
        Bij Milo doen ze bewerkingen aan je beeld in onderling overleg, je kan je beeld bekijken op het systeem, en aan de hand van Uw suggesties zullen ze de bewerking doen.
        Dit alles heeft een prijs, daarom is zelf doen op lange termijn de beste, de snelste en ook de goedkoopste oplossing. Thuis kan ik afdrukken tot 60 X 40 cm, voor groter moet ik ook naar het vaklabo, maar dat zijn uitzonderingen.

MVG, Jeff c.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
          gewoon formaat, 180x130, 150x100 enzovoort. En vervolgens dan op maat geknipt voor op kaartjes enzovoort.

Hier heb je twee zo'n link's:
          klik
          klik
          (van dat vliegtuig moet je vooral de onderkant en de donkere partijen bekijken)
          Ik heb zelf geen ervaring met de 7D, dus anderen kunnen waarschijnlijk beter oordelen dan mij, maar ik vind dit inderdaad toch wel veel ruis.
          http://www.flickr.com/jonasla

Comment

voor echt "ruisloos" zal je toch bij Nikon moeten zijn...zeker met de nieuwe D3s, maar de critici kaarten dan weer het gebrek aan details aan, en zo blijven we bezig

7D is een prachtig toestel, zeer snel, AF is tot nu toe het beste wat ik van Canon heb ervaren, maar in M-stand, tele (F4) en dan hoge sluitersnelheden en niet al te beste lichtomstandigheden, loop je toch snel tegen duidelijk zichtbare ruis aan (ik zou de juiste waarden eens moeten nazien, ik dacht rond de 3000 à 4000), alles hangt er vanaf waarvoor je de 7D gaat gebruiken, m.a.w. weinig actiefoto's en meer landschappen, macro, etc...ga dan voor een 5D Mark II maar neem de mindering AF er dan ook voor lief bij

Comment

Working...
            X