Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke All-in-one Printer scanner kopen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welke All-in-one Printer scanner kopen ?

Wie kan mij hier een beetje mee helpen
    wegens plaatsgebrek ben ik van plan een printer,scanner enz.. ineen te kopen
    Maar ik zou echt niet weten welk type ik daarvoor moet aanschaffen?
    mijn voorkeur gaat normaal uit naar Epson maar ik lees de laatste tijd heel veel goeds over Canon ( betaalbare inkt) en goede kwaliteit.
    Ik wil er wel foto's mee kunnen afdrukken en der prijs moet redelijk blijven
    dus wie heeft hier ervaring mee ( vooral over de Canon wil ik meer te weten komen) zijn die echt zo goed nu?
    bedankt al op voorhand.
    NIKON D70 + Nikon 18-200mm VR + NIKON SB-800

ik twijfelde tussen de HP PSC 2110 en 2175
    de 2110 was niet meer bestelbaar dus de 2175 besteld

in PCMagazine kreeg de Canon 730 (denk ik) ook goeie kritiek
    wel stuk duurder
    de 2175 was bij de beste qua print- en scankwaliteit
    maar ni van de rapste
    nadeel van de HP: geen aparte kleurtanks en papier wordt gedraaid

ik heb de 2175 gekocht ter vervanging van mijn oude HP Officejet Pro 1150C

prijs bij lokale dealer: 258€ (de 2110 was maar 181€, maar wel jaar oud, 2175 heeft kaartgleufjes die ik eigenlijk niet nodig had, is daarom ook wa duurder)

'k wens geen fotokwaliteit (heb nog Epson Photo 700 en labo daarvoor)
    maar volgens hun test waren de prints op fotopapier mooi
    volgens mij en ook testen in Photo Digital is Epson nog steeds de referentie voor foto-afdrukken
    Canon is even goed tegenwoordig (volgens Mic)
    maar of je all-in-one printer dezelfde fotokwaliteit gaat halen is een andere vraag
    all-in-one is meestal een compromis weet je
    niet de beste scanner, niet de beste printer, maar ook geen brol hé, verre van zelfs
    zo'n all-in-one is vooral handig voor kleurcopies en om ruimte te besparen
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

de naam zegt het zelf al "all in one" en persoonlijk als je echt professioneel uitziende foto's wil, dan ben je haast verplicht een kwaliteits fotoprinter te kiezen...

Je kan evenwel je eisen een pak minder stellen en de zaken bij een labo afgeven ...

Comment

Originally posted by Phille
        de naam zegt het zelf al "all in one" en persoonlijk als je echt professioneel uitziende foto's wil, dan ben je haast verplicht een kwaliteits fotoprinter te kiezen...

Je kan evenwel je eisen een pak minder stellen en de zaken bij een labo afgeven ...
        De MP-730 heeft de850 i "in zich", toch een redelijk goede fotoprinter. Want als het zeer goed moet zijn, ga je toch naar een fotolab...
        Hij is ook erg zuinig in inkt, iets wat je van de HP's niet kan zeggen.
        Daarom/ staar je niet blind op de iets hogere prijs van het toestel zelf.
        Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

je betaalt wel bijna 't dubbele voor de 730
          HP PSC 2175 besteld aan 258€ (prijs CM 289€)
          Canon 730 rond de 500€ (prijs CM)(ken winkelprijs ni)
          wel aparte inkttanks
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Working...
          X