Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pro's en contra's D300s en 7D.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Pro's en contra's D300s en 7D.

Probleem opgelost.
    In het geheugenkaartje zat er een gaatje toe.(noemen ze dat dan nog een gaatje?)
    En ik had het gewoon in de sleuf gestoken (Wie checkt er nu of die gaatjes allemaal open zijn?) met als gevolg dat er een CF pinnetje geplooid is en de boel niet marcheert.
    Terug mee naar de winkel gegaan waar ze me vertelde dat ze dat nog nooit meegemaakt hebben.
    Ze hebben me een nieuw toestel met een nieuwe geheugenkaart gegeven.

Ik terug blij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roel69 Bekijk bericht
      Probleem opgelost.
      In het geheugenkaartje zat er een gaatje toe.(noemen ze dat dan nog een gaatje?)
      En ik had het gewoon in de sleuf gestoken (Wie checkt er nu of die gaatjes allemaal open zijn?) met als gevolg dat er een CF pinnetje geplooid is en de boel niet marcheert.
      Terug mee naar de winkel gegaan waar ze me vertelde dat ze dat nog nooit meegemaakt hebben.
      Ze hebben me een nieuw toestel met een nieuwe geheugenkaart gegeven.

Ik terug blij
      Echt een goede winkel. Mogen we de naam weten?

Comment

Natuurlijk mogen jullie dat weten. Konijnenberg in Turnhout. (zijn trouwens serieus ah uitbreiden daar!!)
        Ze zouden moeilijk kunnen gedaan hebben misschien maar zo een gaatje toestoppen ... waarom zou je dat in Godsnaam doen en hoe ga je dat doen zonder dat het opvalt?
        Het was duidelijk een productiefout van SanDisk. En ik ben blij dat ze bij konijn begrip hadden voor het feit dat ik niet even het kaartje volledig had gecheckt. (ze zeiden meteen 'niemand doet dat')
        Maar men had het daar alleszins nog nooit meegemaakt.
        Maar ik heb uit frustratie vannacht vele sites bezocht op internet en ik ben nog enkele personen tegengekomen die hetzelfde hebben meegemaakt. Of het ook met een SanDisk kaartjes was, dat weet ik wel niet.
        Doet er ook niet echt toe voor mij. Ik vind SanDisk sowieso nog steeds heel goed materiaal. Ze maken miljoenen en miljoenen kaartjes ... af en toe zal er wel eens iets fout gaan. Kan met zowat alles gebeuren dat er bestaat.

Ik heb gewoon effe dikke pech gehad maar het is op een eerlijke, professionele en klantvriendelijke manier opgelost. In het verleden heb ik nog een toestel, 2 objectieven, een rugzak etc. bij konijn gekocht. Nooit problemen mee gehad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roel69 Bekijk bericht
          Ze zouden moeilijk kunnen gedaan hebben misschien maar zo een gaatje toestoppen ... waarom zou je dat in Godsnaam doen en hoe ga je dat doen zonder dat het opvalt?
          Ik bedoel dat ze de camera misschien voor herstelling naar Nikon hadden kunnen sturen. Goed dat ze het zo professioneel hebben opgelost.
          Last edited by cra; 9 juni 2010, 14:53. Reden: typ

Comment

Inderdaad, hadden ze kunnen doen. Dat had ik eigenlijk verwacht ook.
            Ben blij dat het anders is uitgedraaid

Comment

Working...
            X