Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

koopje Canon eos 350D?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• koopje Canon eos 350D?

een vriendin van mij verkoopt haar Canon eos 350D met 18-55 mm lens en wil daar nog 250 euro voor. Het toestel is nog in perfecte staat en moet weg omdat ze haar een semi-professioneel toestel gaat aanschaffen. Ik ben geen kenner wat betreft spiegelreflexcamera's en zou graag van jullie willen weten of dit een koopje is? Of koop ik mij beter een nieuwer toestel voor een kleine meerprijs? En zo ja, welk toestel dan?
    Bedoeling van mijn eerste toestel is vnl. kennis maken met digitale fotografie en spiegelreflexcamera's en er leren mee werken. Dingen die ik graag zou fotograferen zijn insekten (oa vlinders), vogels,... maar ook onze kindjes en van tijd tot tijd concerten. Alle info van jullie 'kenners' is welkom !!

Re: koopje Canon eos 350D?

Ik heb zelf een Canon 350D. Voor mij is het kleine "weergavescherm" een nadeel.
    Over de prijs wil ik me niet uitlaten,oud,nieuw,gebruikssporen,e.d. bepalen hoeveel jij er wil aan spenderen.
    Denk gewoon even rustig na,niet over één nacht ijs lopen,zou ik zeggen

Comment

dat is een vrij hoge prijs nog. Voor amper 150 euro meer heb je een splinternieuw toestel (1000D met kitlens) met garantie dat zoveel meer kan, en een pak aangenamer werken is.

Aan een 350D + kitlensje zou ik echt niet veel meer kunnen geven, hooguit 200 euro als alles in heel goede staat is.
      5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
        Voor amper 150 euro meer heb je een splinternieuw toestel (1000D met kitlens) met garantie
        Kan je een 1000D krijgen voor 150 euro?
        Waar dan?
        Want dit lijkt mij een zeer interessante prijs voor mijn eerste setje

Donk
        Last edited by LesC; 2 juni 2010, 19:48. Reden: Quote verbeterd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Donk Bekijk bericht
          Voor amper 150 euro meer heb je een splinternieuw toestel (1000D met kitlens) met garantieQUOTE]

Kan je een 1000D krijgen voor 150 euro?
          Waar dan?
          Want dit lijkt mij een zeer interessante prijs voor mijn eerste setje

Donk
          effe herlezen
          KLIK
          5DmkIII en wat glas

Comment

Achzo, merci

Comment

als je die 1000D met 18-55mm zou kopen, let er op dat je de 18-55mm IS koopt! zit een image stabilisator op!
              body 320 euro ( bv: http://www.fotokonijnenberg.nl/produ...000d_body.html )
              Lens : 100 euro ( bv: http://www.fotokonijnenberg.nl/produ...6_is_bulk.html )

420 euro, en je hebt een mooie set om mee te starten.

Comment

bedankt voor de info !! Die 1000D ziet er idd ook niet slecht uit voor die kleine meerprijs...en dan heb ik idd een nieuw toestel. Hoe zit het met online-bestellingen en eventuele service achteraf? bvb bij Foto Konijnenberg...iemand ervaring met deze verkoper?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aarcia Bekijk bericht
                  bedankt voor de info !! Die 1000D ziet er idd ook niet slecht uit voor die kleine meerprijs...en dan heb ik idd een nieuw toestel. Hoe zit het met online-bestellingen en eventuele service achteraf? bvb bij Foto Konijnenberg...iemand ervaring met deze verkoper?
                  konijnenberg is een winkel waar je ook gewoon naartoe kunt rijden (Turnhout) (maar hou er rekening mee dat je, bvb op een zaterdag, soms uren moet wachten eer het aan jou is
                  5DmkIII en wat glas

Comment

aha, das handig en niet zo ver uit de buurt...thnx !!

Comment

Working...
                    X