een vriendin van mij verkoopt haar Canon eos 350D met 18-55 mm lens en wil daar nog 250 euro voor. Het toestel is nog in perfecte staat en moet weg omdat ze haar een semi-professioneel toestel gaat aanschaffen. Ik ben geen kenner wat betreft spiegelreflexcamera's en zou graag van jullie willen weten of dit een koopje is? Of koop ik mij beter een nieuwer toestel voor een kleine meerprijs? En zo ja, welk toestel dan?
Bedoeling van mijn eerste toestel is vnl. kennis maken met digitale fotografie en spiegelreflexcamera's en er leren mee werken. Dingen die ik graag zou fotograferen zijn insekten (oa vlinders), vogels,... maar ook onze kindjes en van tijd tot tijd concerten. Alle info van jullie 'kenners' is welkom !!
Bedoeling van mijn eerste toestel is vnl. kennis maken met digitale fotografie en spiegelreflexcamera's en er leren mee werken. Dingen die ik graag zou fotograferen zijn insekten (oa vlinders), vogels,... maar ook onze kindjes en van tijd tot tijd concerten. Alle info van jullie 'kenners' is welkom !!
Comment