Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop Canon Eos 550D + 18 - 200mm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankoop Canon Eos 550D + 18 - 200mm

    Aangenaam allen,

    Ik ben nieuw in fotografie .

    Heb vandaag de Canon EOS 550D aangekocht met een objectief 18-200 mm, samen met een UV filter, 2 geheugenkaartjes van 8 gb en een mooi tasje.

    Ik ben nu halverwege de gebruikershandleiding, zijn er van die absolute MUST DO beginnerstips waar jullie aan denken of gaat dit op de manier lukken die ik voor ogen heb, nl : heel veel lezen en al prutsend-spelenderwijs met vallen en opstaan er 100 % voor gaan ?


    Alvast bedankt en aangename kennismaking

    ps: Het boek digitale fotografie voor Dummies is ook halverwege verslonden
    Glenn

  • #2
    Re: Aankoop Canon Eos 550D + 18 - 200mm

    Zou ik mogen vragen hoeveel dit setje je gekost heeft?
    Ik ga nl. mijn 550d zaterdag halen, maar ben er nog niet 100% uit waar...

    Alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

    Yannick

    Comment


    • #3
      Re: Aankoop Canon Eos 550D + 18 - 200mm

      Yakke, kijk in je pm.


      Glenn
      Glenn

      Comment


      • #4
        Re: Aankoop Canon Eos 550D + 18 - 200mm

        Oorspronkelijk geplaatst door Azzardi Bekijk bericht
        Aangenaam allen,

        Ik ben nieuw in fotografie .

        heel veel lezen en al prutsend-spelenderwijs met vallen en opstaan er 100 % voor gaan ?
        Dat is het lekker hier op het forum rondneuzen, en kijken naar andermans foto's en zo stap voor stap jezelf verbeteren
        Canon EOS 6D | EF 16-35mm f/4L IS USM | EF 24-70mm f/4L IS USM | Sigma 35mm f/1.4 DG HSM | Speedlite 430EX II |

        Comment


        • #5
          Re: Aankoop Canon Eos 550D + 18 - 200mm

          Kijk anders ook eens op flickr in de canon EOS 550D group. En bekijk de exif info van deze foto's, maar vooral belangrijkste zoveel mogelijk zelf proberen.