Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

melding kaartfout bij splinternieuw toestel Sony & 850

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: melding kaartfout bij splinternieuw toestel Sony & 850

    Oorspronkelijk geplaatst door GeertDS Bekijk bericht
    Ik gebruik de CF kaartjes. Vorige week de eerste maal mee gefotografeerd met mijn sony 850 en geen problemen. Nadien via cardreader de foto's op pc bekeken en ook zonder problemen nadien opnieuw in toestel. Gisteren toen ik voor de tweede maal fotografeerde, na zo'n 20 opnames plots melding : kaartfout...... Zeer bizar!
    Ik ben echt eens benieuwd wat de reactie van Konijnenberg zal zijn en hoelang ik zal moeten wachten op mijn toestel want ik vertrek binnen een paar weken naar Afrika voor reportage... .
    CF ja ok, maar welk merk?
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

    Comment


    • #17
      Re: melding kaartfout bij splinternieuw toestel Sony & 850

      Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
      Ben ook wel benieuwd.

      Heb ooit ook problemen gehad met mijn D300 en Kingston kaartje.

      Blijkbaar hebben die SanDisk kaartjes en een paar andere merken een toegewezen geheugencontroller ofzo waardoor het een pak sneller en beter is voor in je toestel.

      Met mijn SanDisks nooit problemen gehad.
      Ironisch genoeg heb ik bewust kingston NIET vermeld in mijn post, maar het ging bij een familielid van mij met een Nikon ook over kingston kaartjes

      Ik begin te denken dat Sony er eigenlijk niets ga aan kunnen doen en dat het aan het kaartje lag Het zou dus kunnen dat je hem voor niets kwijt bent...

      Comment


      • #18
        Re: melding kaartfout bij splinternieuw toestel Sony & 850

        Ik gebruik altijd SanDisk kaartjes.

        Comment


        • #19
          Re: melding kaartfout bij splinternieuw toestel Sony & 850

          Net mail gekregen van goede ontvangst van Konijnenberg. Nu afwachten wanneer ik mijn toestel zal terughebben. Ik hou jullie op de hoogte.
          Groetjes en allen een fijne dag
          Geert

          Comment

          Working...
          X