Hallo allemaal,
ik weet niet of ik hier op het juiste forum zit,ik denk het wel.
Het gaat over het volgende;
vorige week heb ik gereageerd op een aankondiging op kapaza.Alpha 900 -899eu te koop.
Nu heb ik dinsdag een mail ontvangen van deze persoon vanuit Londen.Hij verkoopt dus een a 900-een sony 70-200mm 2.8G lens-een sigma 24-70mm 2.8 DG EX HSM lens beide met UV filter
Een sony VG C90AM grip
Lexar 8 gig x133 memory card
Minolta AF 50 MM 1.7 LENS
Minolta AF 28mm 2.8 lens
+ nog enkele andere kleine zaken en dit voor slechts 899 eu
Hij heeft het geld nodig voor zijn studies in Londen.
De transactie zou verlopen via de firma chronopost .
Dus hij stuurt het pak naar de firma chronopost en dan moet ik het geld(899eu) versturen via Western Union naar chronopost,dan wordt het pakje naar mij gestuurd ,heb ik 5 dagen om het te controleren.Indien alles ok is wordt het geld doorgestuurd aan de verkoper.
Ik weet niet of dit te vertrouwen is,ik heb schrik,dat ik uiteindelijk misschien mijn 899 eu. kwijt ben,maar dat ik ook geen a 900 heb met 70-200 G
Wat denken jullie hiervan,is dit te vertrouwen,heeft iemand van julluie hier al mee te maken gekregen.
Groeten
jozef13
ik weet niet of ik hier op het juiste forum zit,ik denk het wel.
Het gaat over het volgende;
vorige week heb ik gereageerd op een aankondiging op kapaza.Alpha 900 -899eu te koop.
Nu heb ik dinsdag een mail ontvangen van deze persoon vanuit Londen.Hij verkoopt dus een a 900-een sony 70-200mm 2.8G lens-een sigma 24-70mm 2.8 DG EX HSM lens beide met UV filter
Een sony VG C90AM grip
Lexar 8 gig x133 memory card
Minolta AF 50 MM 1.7 LENS
Minolta AF 28mm 2.8 lens
+ nog enkele andere kleine zaken en dit voor slechts 899 eu
Hij heeft het geld nodig voor zijn studies in Londen.
De transactie zou verlopen via de firma chronopost .
Dus hij stuurt het pak naar de firma chronopost en dan moet ik het geld(899eu) versturen via Western Union naar chronopost,dan wordt het pakje naar mij gestuurd ,heb ik 5 dagen om het te controleren.Indien alles ok is wordt het geld doorgestuurd aan de verkoper.
Ik weet niet of dit te vertrouwen is,ik heb schrik,dat ik uiteindelijk misschien mijn 899 eu. kwijt ben,maar dat ik ook geen a 900 heb met 70-200 G
Wat denken jullie hiervan,is dit te vertrouwen,heeft iemand van julluie hier al mee te maken gekregen.
Groeten
jozef13
Comment