Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp en advies gevraagd om nieuw toesel kopen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hulp en advies gevraagd om nieuw toesel kopen

Hallo,

Ik ga met de deur inhuis vallen en zou me graag een Nikon D90 kopen. Ik weet dat er al 100-den toppics zijn over dit toestel maar toch zou ik graag wat persoonlijk advies krijgen.

Momenteel ben ik in het bezit van een Nikon D60 met 18 - 55 mm en 55 - 200mm lens (beide geen VR).
    Ik heb hier al goed mee kunnen oefenen en heb ontzettend veel plezier met fotografie. Het toestel trekt zeer mooie foto's en ben er zeker tevreden van.
    Binnenkort ga ik een rondreis maken door thailand en hoop prachtige foto's te kunnen maken. Ik twijfel daarom al een tijdje om een Nikon D90 te kopen. (Niet enkel voor thailand natuurlijk) Ik weet ondertussen al dat het een zeer goed toestel is. Maar ik ga wel tijdens het regenseizoen; is deze camera daar ook tegen bestand zoals de D300s?

Of misschien een betere vraag, is het wel intressant een D90 te kopen? Of zou ik gewoon bij mijn Nikon D60 blijven, ondanks deze tochal wat verouderd is...

Als ik mij dan toch een D90 aanschaf zou ik ook de Nikon AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6G VR lens bijnemen. Het probleem dat ik nu heb ik dat ik nogal veel wissel tussen mijn 2 lensen en dit liefst wat beperk.
    Of zou ik mij gewoon deze 18 - 105 mm lens kopen en geen Nikon D90?

Ik weet het niet goed, en twijfel al een tijdje! Kunnen jullie mij raad geven aub.
    Alvast bedankt

Mvg matthias

Re: Hulp en advies gevraagd om nieuw toesel kopen

Ik ben er ook nog maar net mee bezig, maar als je nu je D60 goed kent zou ik enkel van lens veranderen. Een nieuw toestel moet je ook leren kennen.
    Nikon D7000 en wat lenzen.
    http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Working...
    X