Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop reflexcamera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Aankoop reflexcamera

Sorry voor de late reactie,maar toch bedankt voor de reactie's

Nu is mijn oog gevallen op een d90 met een 18-105mm lens erbij,als ook zou ik een lowepro flipside 200 kopen en een sd-kaart om mee te starten.

Eind juni zal ik es tot aan konijnenberg gaan,misschien dat er nog een extra korting ofzo is met de opening van de nieuwe winkel. Op hun site zie ik wel de 70€ korting niet vermeld staan die nikon nu geeft op de D90,iemand een reden waarom?
    Nikon D90 + 18-105mm VR

Comment

Wel, ik denk idd dat je beter af bent met een D90 dan een D5000, alleen al met de ingebouwde AF-motor spaar je in de toekomst geld uit. Persoonlijk zou ik meer voor een 16-85 lens opteren, maar heb zelf geen ervaring met de 18-105...
      Wat die akties betreft moet je wel voorzichtig zijn. Ik volg een beetje de prijsevolutie van de D700 en toen Nikon een 200 € korting aankondigde, zag ik plots dat de prijs van de D700 met 200 € verhoogd was (idd bij Konijnenberg). Dus je daar best niet te veel op blind staren.
      Nikon Df

Comment

Gisteren eindelijk om een dslr gereden,het is dus een nikon D90 geworden met 18-105 objectief,samen met een 4Gb extreme sd-kaart en b+w uv-filter. Nu nog even de handleiding grondig doornemen en we zijn vertrokken voor hopelijk een mooie hobby
        Nikon D90 + 18-105mm VR

Comment

Working...
        X