Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

550D gekocht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 550D gekocht

Na enkele maandjes zoeken op BD en andere sites, heb ik vandaag me eindelijk een canon eos 550d (met de 18-135 kit) in huis gehaald, aangekocht bij Studio 73 te geel, met een heel vriendelijke en uitgebreide service erbovenop

Bedankt BD voor de vele reacties op mijn draadje dat ik gestart had, en voor de handige zoek-functie!

En nu leren maar

Gr,

Yannick

Re: 550D gekocht

Eerste testfoto's online op flickr, voor de geïnteresseerden...
    En breek ze liefst niet meteen af, het zijn gewoon testfoto's en ik ben pas nieuw in het fotografie wereldje
    (start in september met avondschool)

Comment

Ziet er een goede test uit
      Zit zelf te twijfelen tussen een 550D en een 7D... keuzes, keuzes...
      Canon EOS 7D | Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM | Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM | Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM | Canon Speedlite 580EX II

Comment

haha bekend probleem het maken van deze keuze. Zelf heb ik gekozen voor de 550D. Had ik weer een groter budget over voor de objectieven. Had een drie tal leuke objectieven op het ook uit de L serie. En tot op heden geen minut spijt van.

@yakke ziet er nog niet zo slecht uit hoor

Comment

Dat is dus exact waar ik over twijfel hé!
          En de beeldkwaliteit is bij beide toestellen uitstekend, dus... toch maar een leuke lens erbij... wie weet?
          Canon EOS 7D | Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM | Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM | Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM | Canon Speedlite 580EX II

Comment

Bedankt alvast voor de positieve reacties
            en zoals Superdaantje al zegt, da 550D is zeer goed, en je spaart inderdaad heel wat uit voor lenzen...

Comment

Als beginnende hobby-ist heb ik mij pas de EOS 550D met de 18-55 lens aangeschaft en ben er heel tevreden over!
              Echt een aanrader om ermee te starten!

Comment