Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D90

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• D90

Allez, 't is zover. Ik heb me laten verleiden om een nieuwe Nikon D90+18-200VRII aan te schaffen. Nu eens eerst rustig de handleiding doornemen. Hopelijk ben ik er binnen een 3 weekjes door wanneer we op op vakantie vertrekken
    (als de vulkaan rustig blijft )

Re: D90

Goede keuze! Ben zelf ook een tevreden Nikon D90 gebruiker!

Veel plezier en succes ermee!
    Het is een prachtig toestel.

Comment

gaan met die banaan.
      handleiding lezen en vooral zo rap mogelijk foto's gaan maken.
      't is een goe toestel, super makkie in gebruik
      nikon stuff

Comment

Inderdaad.
        Een eerste blik op de handleiding geeft zo een gevoel van "oei". En de menu's van het toestel zijn aanvankelijk ook erg onoverzichtelijk. Maar eens doorhebben hoe, waar, wat, ... het is niet zo moeilijk .
        Alleen geldt dat eigenlijk het mannetje de foto's maakt, en niet de d90.
        De eerste test shots zijn wel geweldig!!

Comment

Hier ook een tevreden D90 gebruiker. Veel plezier met je nieuwe toestel!
          Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
            Allez, 't is zover. Ik heb me laten verleiden om een nieuwe Nikon D90+18-200VRII aan te schaffen. Nu eens eerst rustig de handleiding doornemen. Hopelijk ben ik er binnen een 3 weekjes door wanneer we op op vakantie vertrekken
            Hoeveel heb je betaald als ik vragen mag?
            Twijfel namelijk ook tss deze combinatie.
            Momenteel lijkt me konijnenberg goedkoopst.
            Zij er nog goedkopere?
            Nikon D90 + AF-S DX Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR

Comment

Bij Bartok (Hasselt) 1249 euro inclusief 8GD sd en reinigingskit.
              Konijnenberg (1209 euro) was niet de moeite van de verplaatsing waard volgens mij.
              Verder heb ik een tweede batterij met 20% korting, een Lowepro Slingshot 100AW (50 euro, op=op!) en een UV filter erbij.
              De hele (starters) kit voor 1364,41 euro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                hoi,

misschien een snelstart tip, kijk hier eens http://www.nikondigitutor.com/eng/d90/index.shtml
                voor een snelcursus D90.

ene, veel sussec met je nieuwe aanwinst.

Comment

Heb hem al meer dan een jaar in mijn bezit en al een paar duizend kliks mee gedaan is gewoon een toptoestel van Nikon ik hoop dat ik hem nog jaren mag hebben...

Succes

grtz Templar
                  D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
                  Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

Over de D90 niets dan goeds gehoord, kent dan ook vele bezitters...........
                    [I]D4s-D500// Sigma 35mm fl/1.4 ART AFS 105mm f/2.8 VR micro/Tamron 24-70mm VC/ AFS 70-200mm VRII/200-500mm etc.etc.

Comment

zeer goed toestel na 3 weken krijg ik onder de knie zonder het toestel op automaat te zetten
                      nikon D90 af-s18-105vr af-s vr zoom 70-300 sb900

Comment

De D90 is hier onderwerp van menige thread. Is blijkbaar een hebbeding. Jammer van de crappy videomodus. Hadden ze die achterwege gelaten, konden ze de D90 nog goedkoper aanbieden...
                        Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Heb hem gekocht bij cameranu.nl en dat scheelt toch wel een paar honderd euro !! Dus .... voor mij was de keuze snel gemaakt en de service TOPPIE

Comment

Jammer van de crappy videomodus. Hadden ze die achterwege gelaten, konden ze de D90 nog goedkoper aanbieden...
                            Welkom in 2010 waar ze geen camera meer uitbrengen zonder videomodus. Handige functie en mocht ze beter zijn had ik er met plezier meer voor betaald.

Ondertussen de D90 al aan't gebruiken sinds november 2008 en een supertoestel, anders had ik hem al lang omgewisseld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                              De D90 is hier onderwerp van menige thread. Is blijkbaar een hebbeding. Jammer van de crappy videomodus. Hadden ze die achterwege gelaten, konden ze de D90 nog goedkoper aanbieden...
                              Tja het is crappy voor de mensen die niet echt kunnen filmen, al is het ver van perfect je kan er goeie filmpjes van maken als je de regels van filmen kent (tripod, kalme bewegingen, externe audio).

Comment

Working...
                              X