Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compact fototoestel: zeer eenvoudig en prima kwaliteit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Compact fototoestel: zeer eenvoudig en prima kwaliteit

    Welke compacte fototoestellen zijn gemakkelijk in gebruik, maar geven toch prima foto's? Ik wil vooral mijn kleinkinderen binnen fotografiëren. Dus heel snel volautomatisch flitsen en geen rode ogen. De batterijen zullen allicht vlug leeg zijn en dus moet ook hier wel een beste oplossing voor gekozen worden. Het moet ook gemakkelijk zijn om de foto's op mijn laptop te zetten. Het toestel mag tot 150 euro kosten.

  • #2
    Re: Compact fototoestel: zeer eenvoudig en prima kwaliteit

    Oorspronkelijk geplaatst door omaatje Bekijk bericht
    ... gemakkelijk in gebruik... prima foto's...heel snel volautomatisch flitsen en geen rode ogen... batterijen ... beste oplossing ... ...tot 150 euro
    Als je dit perfecte toestelletje vindt voor die prijs, laat het me dan weten, ok ?
    Panasonic Lumix FZ2000

    Comment


    • #3
      Re: Compact fototoestel: zeer eenvoudig en prima kwaliteit

      Tot €150.- vind ik er een vijftigtal. KLIK. Of daartussen het ideale toestel is, blijft evenwel de vraag. Maar kijk een paar types na, en vraag dan of wij b.v. toestel X zouden aanbevelen (of er mensen zijn die een dergelijke toestel X hebben, en wat ze ervan vinden).
      Dat gezegd zijnde, mijn vrouw is destijds begonnen met een Ixus. Uitstekend qua prijs/kwaliteit, maar toch meer dan €150.-, vrees ik.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

      Comment


      • #4
        Re: Compact fototoestel: zeer eenvoudig en prima kwaliteit

        Oorspronkelijk geplaatst door omaatje Bekijk bericht
        Welke compacte fototoestellen zijn gemakkelijk in gebruik, maar geven toch prima foto's? Ik wil vooral mijn kleinkinderen binnen fotografiëren. Dus heel snel volautomatisch flitsen en geen rode ogen. De batterijen zullen allicht vlug leeg zijn en dus moet ook hier wel een beste oplossing voor gekozen worden. Het moet ook gemakkelijk zijn om de foto's op mijn laptop te zetten. Het toestel mag tot 150 euro kosten.
        Of een foto goed is hangt voornamelijk af van de fotograaf

        150 euro ?



        Groet,

        Jan

        Comment

        Working...
        X