ik ben op zoek naar een flitser voor mijn canon300D. ik heb mijn oog laten vallen op de 220EX van canon (140 euro) of de 420EX (219 euro). wat is het verschil tussen beide lenzen? of heeft iemand anders een beter alternatief?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
flitser voor canon 300d
Collapse
X
-
flitser voor canon 300d
eos 60D met sigma 17-70 2.8-4, canon 18-55 mm + canon 75-300 mm IS USM-lens + sigma 50-500 mm + speedlite 420EX
--- sinds ik een fototoestel heb, zie ik veel beter ---Labels: Geen
-
-
de 440 heeft een hoger richgetal, kantelbare kop (boven , onder , links en rechts), herlaad snellervisit my website : http://www.freewallpapersite.com
-
Heb zelf de 420. Die laad zeer snel (+/- 1.5 à 2 sec met nieuwe bat.). Richtgetal is 42 als ik me niet vergis en de kantelbare kop is quasi onmisbaar als je niet steeds in iemands gezicht wil flitsen met als gevolg dichtgeknepen ogen, zeer witte partijen en zeer scherpe schaduwen.This reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
My websites : Digitale camera's & Photoshop 7 & FireFox : The Album
Comment
-
Ik zou zeker de 420 nemen, onderschat het voordeel van het zwenken van de kop niet!!!! Frontaal flitsen geeft harde fotos, indirekt geeft natuurlijke belichting.
En, als je ooit verder groeit in je hobby, heb je meteen een flits die in het Canon draadloos systeem past als slave flitser.
Comment
-
Comment