Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D5000, Nu kopen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon D5000, Nu kopen?

Hallo allemaal!

Ik ben van plan in de eerste week van juni mijn eerst spiegelreflex te kopen, een Nikon D5000 met 18-105mm lens. Nu is het inmiddels een jaar sinds de introductie van dit model. Ik vroeg me af of er grote kansen zijn dat Nikon rond juni met nieuwe modellen op de proppen komt die ofwel even duur en beter zijn, ofwel zorgen voor een verdere prijsdaling van de Nikon D5000.

Dus, begin juni kopen of juni even afwachten=

Groetjes, Pepijn
    Nikon D90; Nikon AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR; Nikon AF-S 50mm f/1.8;

Re: Nikon D5000, Nu kopen?

Hey Pepijn,

Nu is altijd het beste moment om te kopen !

Wachten is tijdverlies... er zullen altijd betere modellen uitkomen aan dezelfde prijs, of goedkoper... en de ultieme camera zal nooit komen

Op een bepaald moment moet je een compromis sluiten en de beste set kopen die binnen je vooropgesteld budget past.

Karek
    Nikon D5000 - AF-S 18-105 - AF-S 70-300 | SonyEricsson W890i

Comment

Ik heb net even in mijn kristallen bol gekeken en er zijn nieuwe Nikons gepland alleen de data zijn wat vaag
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Haha ja ok, domme vraag en echt langer wachten lukt toch niet inderdaad

Groetjes!

Comment

...is hevig op zoek naar het 'opgelost' knopje...

Comment

Working...
          X