Hallo, na een tijdje dit forum te hebben gevolgd heb ik nu geregistreerd omdat ik ook met een vraag zit. Ik ben namelijk wat aan't rondkijken om een digitaat fototoestel te kopen.
In het verleden was ik vrij veel met fotografie bezig, maar altijd die filmrolletjes kopen werd wat duur, dus ben daar toen mee gestopt.
Sinds vorig jaar heb ik een nieuwe gsm gekocht en die heeft een ingebouwde camera, dit heeft mijn interesse in de fotografie opnieuw aangewakkert en ben nu al een tijdje rond aan het kijken om een echt digitaal fototoestel te kopen.
Na wat rondkijken gaat mijn keuze eerder uit naar een bridge toestel dan naar een compact. De grote zoom mogelijkheid van die toestellen vin d ik wel de moeite.
Wat moet het toestel kunnen:
* natuurfoto's
* foto's van auto's (tuning evenemenetn en dergelijke)
* personenen en groepen fotograferen
* sportevents (ook autosport)
Momenteel zijn er twee toestellen waar ik interesse in heb:
* Fujifilm FinePix S1800
* Nikon Coolpix L110
Andere mogelijkheden zijn natuurlijk altijd welkom.
Richtprijs tussen de 200 en de 250 euro.
In het verleden was ik vrij veel met fotografie bezig, maar altijd die filmrolletjes kopen werd wat duur, dus ben daar toen mee gestopt.
Sinds vorig jaar heb ik een nieuwe gsm gekocht en die heeft een ingebouwde camera, dit heeft mijn interesse in de fotografie opnieuw aangewakkert en ben nu al een tijdje rond aan het kijken om een echt digitaal fototoestel te kopen.
Na wat rondkijken gaat mijn keuze eerder uit naar een bridge toestel dan naar een compact. De grote zoom mogelijkheid van die toestellen vin d ik wel de moeite.
Wat moet het toestel kunnen:
* natuurfoto's
* foto's van auto's (tuning evenemenetn en dergelijke)
* personenen en groepen fotograferen
* sportevents (ook autosport)
Momenteel zijn er twee toestellen waar ik interesse in heb:
* Fujifilm FinePix S1800
* Nikon Coolpix L110
Andere mogelijkheden zijn natuurlijk altijd welkom.
Richtprijs tussen de 200 en de 250 euro.
Comment