Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem met Nikon Coolpix S3000

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Probleem met Nikon Coolpix S3000

Ik heb pas een Nikon Coolpix S3000 compact camara gekocht, omdat mijn oude toestel het begeven had (Sony toestel van bijna 8 jaar oud met 7MP waar ik overigens zeer tevreden over was). Ik gebruik mijn camera vooral om foto's van de kids te maken, mee te nemen op uitstapjes, ....

Blijkbaar schijn ik er niet in te lukken om met mijn nieuwe toestel een mooie foto te maken! Foto's die binnen getrokken zijn, zelfs wanneer het vrij licht is, zien er heel korrelig uit. Foto's van buiten hebben niet de juiste kleuren, en zaken die 'effen' gekleurd zijn (zoals een T-shirt in één kleur, de blauwe rand van onze trampoline, ...) zien er ook korrelig uit. Als het een beetje zonnig is, lijkt het of er op sommige foto's een witte schijn te zien is. Ik heb ondertussen allerlei aanpassingen geprobeerd aan het toestel zelf (voorgeprogrammeerde standen, andere kleurinstelling, ...) maar het wil nog steeds niet lukken.

Ik weet niet of dit aan mij ligt, of aan het toestel. Ik overweeg om uiteindelijk nog een ander compact toestel te kopen, maar heb geen idee welk. Is de Canon Ixus 105 wat? Heeft die ook last van ruis? Of zijn er betere toestellen (liefst onder 350 euro) ?
    Olympus PEN EPL-5

Re: Probleem met Nikon Coolpix S3000

Je laat me schrik krijgen want deze namiddag gaan we dit toestel kopen als cadeau voor het petekind.
    Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Re: Probleem met Nikon Coolpix S3000

Ik heb ondertussen dit toestel terug binnengebracht bij de verkoper. Hij gaat het in de loop van het weekend nakijken.
      Olympus PEN EPL-5

Comment

Working...
      X