Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

batterijgrip d80

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• batterijgrip d80

hallo ik heb hier een vraagje over mijn batterijgrip op mijn D90
    ik ben gisteren naar de fotograaf geweest waar ik mijn batterijgrip heb gekocht en hem eens gevraagt of dat normaal is als mijn rechter batterij leeg is dat hij niet automatich overgaat naar de linkse en ik kreeg als antwoord das normaal
    dan vraag ik mij af welk nut geeft dan een batterijgrip
    ik dacht als de één leeg is dat hij direkt overspringt naar het ander en dat is dus het geval niet, ik moet eerst mijn batterij eruit halen en dan gaat hij over naar het andere batterij
    weet hier iemand iets meer van, of dat wel normaal is dat hij niet overgaat?
    of iemand met hetzelfde probleem, ik had hier graag eens het fijne willen van weten
    grts shooter

Re: batterijgrip d80

Volgens mij is de grip van dezelfde soort als die van de D200 en daar gingen de batterijen automatisch achter elkaar leeg.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Volgens mij is de grip van dezelfde soort als die van de D200 en daar gingen de batterijen automatisch achter elkaar leeg.
      dat zou kunnen dat weet ik niet, maar vind het raar dat hij niet over gaat als de andere leeg is, hij zegt dat het normaal is, wat nut geeft dan een batterijgrip he, dan kan ik beter zonder werken
      grts shooter

Comment

Volgens mij is het dus niet zo: batterijen horen achter elkaar automatisch leeg te gaan.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Dit is toch niet normaal!

Is het de orriginele Nikon MB-D80 grip?

De grip gaat altijd eerst de rechter batterij gebruiken. Daarna gaat deze automatisch over naar de linker.