Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe D90 gebruiker ;)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe D90 gebruiker ;)

    Hello iedereen,

    Mijn naam is Wim, 32 jaar van Aalst ( momenteel toch nog ) en heb na een tijdje rondgekeken en rondgesurft tehebben op het internet en dit forum, me gisteren de D90 gaan halen met 18-105mm VR f 3.5-5.6 + 70-300mm VR f 4.5-5.6G AF-S objectieven. ( plus opbergtas van lowepro en 2 uv filtertjes en sd card uiteraard )

    Was eergisteren even aan het twijfelen geraakt aangezien ik iemand hier over de canon eos 550D begon, maar ben toch met men eerste keus gebleven. Laten we hopen dat ik er nu geen spijt van ga krijgen en dat ik eindelijk eens ga leren van deftige foto's te trekken

    Ben alles gaan halen bij Art & Craft te Gent wat eigenlijk nog niet de bedoeling was, maar na hun deskundige uitleg toch maar besloten van de knoop ineens door te hakken.
    Ik zal met deze opstelling beginnen, maar zal wsslijk later nog wel een sb-600 of sb-900 flitser gaan bijhalen moest ik de belichting voor avond foto's nodig hebben.

    Verder blijf ik alles goed volgen op dit forum en zal ik me nu vooral bezig houden met men camera te leren kennen.

    Mvg,
    Nikon D90 met Nikkor 18-105mm VR f 3.5-5.6 + 70-300mm VR f 4.5-5.6G AF-S

  • #2
    Re: Nieuwe D90 gebruiker

    Hi,

    veel succes met je nieuwe kit
    Welke vraag wilde je eigenlijk stellen?

    Greetz,

    JD

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe D90 gebruiker

      Oorspronkelijk geplaatst door Confusion Bekijk bericht
      Hello iedereen,

      Mijn naam is Wim, 32 jaar van Aalst ( momenteel toch nog ) en heb na een tijdje rondgekeken en rondgesurft tehebben op het internet en dit forum, me gisteren de D90 gaan halen met 18-105mm VR f 3.5-5.6 + 70-300mm VR f 4.5-5.6G AF-S objectieven. ( plus opbergtas van lowepro en 2 uv filtertjes en sd card uiteraard )

      Was eergisteren even aan het twijfelen geraakt aangezien ik iemand hier over de canon eos 550D begon, maar ben toch met men eerste keus gebleven. Laten we hopen dat ik er nu geen spijt van ga krijgen en dat ik eindelijk eens ga leren van deftige foto's te trekken

      Ben alles gaan halen bij Art & Craft te Gent wat eigenlijk nog niet de bedoeling was, maar na hun deskundige uitleg toch maar besloten van de knoop ineens door te hakken.
      Ik zal met deze opstelling beginnen, maar zal wsslijk later nog wel een sb-600 of sb-900 flitser gaan bijhalen moest ik de belichting voor avond foto's nodig hebben.

      Verder blijf ik alles goed volgen op dit forum en zal ik me nu vooral bezig houden met men camera te leren kennen.

      Mvg,

      Beter je reactie hier gepost

      Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...
      Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe D90 gebruiker

        Heb momenteel geen vraag, was me enkel om voor te stellen, maar zag niet direct waar dit te doen Dit mag gerust verplaats worden naar de juiste afdeling hoor
        Nikon D90 met Nikkor 18-105mm VR f 3.5-5.6 + 70-300mm VR f 4.5-5.6G AF-S

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe D90 gebruiker

          Oorspronkelijk geplaatst door Confusion Bekijk bericht
          Heb momenteel geen vraag, was me enkel om voor te stellen, maar zag niet direct waar dit te doen Dit mag gerust verplaats worden naar de juiste afdeling hoor
          Niet enkel je Nickname zorgt blijkbaar voor verwarring
          Nikon D7100 + wat glas van 11 tot 300 mm ...

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe D90 gebruiker

            Wat een verwelkoming, waarom mag dat hier niet gepost?

            Beste Wim,

            Proficiat met je aankoop! Ik wens je een zee van plezier toe, maar dat gaat met deze set (bijna) vanzelf lukken!

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe D90 gebruiker

              Beste Galdie,

              bedankt hoor en niet iedereen is altijd even vriendelijk he, dus dat pakken we er met de glimlach bij aangezien dezelfde personen mij ooit nog kunnen helpen met echte vragen

              Mvg,
              Nikon D90 met Nikkor 18-105mm VR f 3.5-5.6 + 70-300mm VR f 4.5-5.6G AF-S

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe D90 gebruiker

                Oorspronkelijk geplaatst door Confusion Bekijk bericht
                Beste Galdie,

                bedankt hoor en niet iedereen is altijd even vriendelijk he, dus dat pakken we er met de glimlach bij aangezien dezelfde personen mij ooit nog kunnen helpen met echte vragen

                Mvg,
                Dit is een bal voor open doel, maar ik ga niet shotten

                Succes met het speelgoed (nogmaals)!

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwe D90 gebruiker

                  Proficiat,

                  Ik hoop dat je veel plezier gaat beleven met je nieuwe aanwinst, ik bezit ook een D90 met ouder glaswerk.

                  mvg,
                  Steven
                  "You never fail because you made a mistake
                  You only win because you try"
                  - Marcus Hilton (bekend danser)
                  FLICKR

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuwe D90 gebruiker

                    Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk bericht
                    Proficiat,

                    Ik hoop dat je veel plezier gaat beleven met je nieuwe aanwinst, ik bezit ook een D90 met ouder glaswerk.

                    mvg,
                    Steven
                    Thx
                    Nikon D90 met Nikkor 18-105mm VR f 3.5-5.6 + 70-300mm VR f 4.5-5.6G AF-S

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuwe D90 gebruiker

                      Proficiat met je aankoop, goede keuze als starter

                      En welkom bij BD
                      Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

                      BD1614BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuwe D90 gebruiker

                        Beste

                        proficiat met je aankoop,en ik kan je zeggen ik heb hem ook al meer dan een jaar en heb er nog geen seconde spijt van gehad...absoluut een dijk van een camera

                        groeten Dirk
                        D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
                        Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nieuwe D90 gebruiker

                          Wederom bedankt heren
                          Nikon D90 met Nikkor 18-105mm VR f 3.5-5.6 + 70-300mm VR f 4.5-5.6G AF-S

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nieuwe D90 gebruiker

                            Je zal het niet beklagen.
                            Ik ben zelf in het bezit van die camera sedert eind januari en heb nu toch al een 3000 foto's genomen. (niet allemaal om te houden natuurlijk)
                            Het is echt gemakkelijk om foto's te nemen en het LCD schermpje bovenaan is een pluspunt bij het instellen van de camera. (nog maar zelden het menu gebruikt)

                            fotogroeten,
                            koen

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nieuwe D90 gebruiker

                              Al 1,5 jaar in het bezit van een D90 en nog geen moment spijt gehad. Eens gekeken naar de 550D maar Canon heeft geen alternatief voor de 18-105VR en in verhouding moet de D90 zeker niet onderdoen.

                              Succes ermee

                              Comment

                              Working...
                              X