Ik zou me graag een X-Drive met een 40G geheugen aanschaffen, wie kan me vertellen wat ik moet nemen, waar op te letten en waar krijg ik een goede prijs en hoe snel kan ik hem hebben. Ik vertrek nu zondag op vakantie. Alvast veel dank.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
X-Drive
Collapse
X
-
-
Als je die mee op reis wil nemen, zal je die ergens in stock moeten vinden in Belgie en ga je waarschijnlijk (te) veel geld uitgeven...
Anders is hier alvast één adresje ... aan de andere kant van de wereld maar Belgie en BD kennen ze ondertussen wel
www.powerinnumbers.com.au
Misschien woon je niet ver van de Duitse grens?
http://www.topfoto-online.de
(digital imaging => externe speicher)
-
Heb zelf een Xdrive-II, als het copiëren gedaan is, schakelt hij zichzelf uit na een minuutje, zeer handig ... tijdens opdrachten werk ik met 2 CF cards (bv 1GB) waarop 107 NEF files passen. Als een card vol is, steek ik deze in de Xdrive-II en druk 'copieer', ik steek dan de driver in z'n tasje en werk verder met de tweede card, de drive copieert de bestanden, zet zichtzelf uit en ik hoef er niet naar te kijken, wanneer de tweede card vol is, herhaal ik het scenario, en formateer de eerste en werk er mee verder, enz ... enz ...
nooit troubles gehad ... werkt prima en de drive heeft al wat meegemaakt, ben er zeer tevreden van.
Comment
Comment