Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

X-drive II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• X-drive II

Heb me ook es een x-drive II gekocht, maar als ik de foto's die ik erop heb gezet wil verwijderen, en ik kijk dan de dag nadien staan deze er nog altijd op.

Hoe komt/kan dit, iemand een idee , het kan toch nie dat je opnieuw moet formateren hé telkens als je de foto's hebt overgezet en je de x-drive II wil leegmaken...

A Pc Is Like A Bikini, It's The Inside That Counts
    pics @ www.thejudge.be

Heb dit ook al tegengekomen. Ik heb ondervonden dat dit voorkwam als ik een directorie wou verwijderen waar er subdirectories in stonden. Als ik de files zelf eerst verwijderde en dan pas de directorie, dan bleven ze weg.
    http://www.vannecke.be
    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

Comment

Toevallig nog mijn oude topic weer gevonden. Maar daar staat niet veel buikbaars in.

Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

Comment

k thx
        pics @ www.thejudge.be

Comment

nog een vraagje , mag je hem echt zomaar afzetten als je gedaan hebt met foto's te kopieren ??

vind dat nogal fragiel voor de HD,
          pics @ www.thejudge.be

Comment

Van zodra hij gedaan is met kopieren mag je de xdrive uitdoen. Oftwel waxhten tot de batterij leeg is

Comment

Heb zelf een Xdrive-II, als het copiëren gedaan is, schakelt hij zichzelf uit na een minuutje, zeer handig ... tijdens opdrachten werk ik met 2 CF cards (bv 1GB) waarop 107 NEF files passen. Als een card vol is, steek ik deze in de Xdrive-II en druk 'copieer', ik steek dan de driver in z'n tasje en werk verder met de tweede card, de drive copieert de bestanden, zet zichtzelf uit en ik hoef er niet naar te kijken, wanneer de tweede card vol is, herhaal ik het scenario, en formateer de eerste en werk er mee verder, enz ... enz ...

nooit troubles gehad ... werkt prima en de drive heeft al wat meegemaakt, ben er zeer tevreden van.

Comment

Phillie, ik lees nu in 3 threads hetzelfde van jou, beetje overdreven misschien (No OFfence Intended
                Canon EOS300D+lens, Tamron 28-300 XR Apherical f3.5/6.3; Lowepro Photo Trekker Classic; Over ongeveer een maand:X-Drive II

Comment

Waarschijnlijk een Kwestie van niemand zijn topic te willen benadelen

Comment

Working...
                  X