Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
de S200 is ook groter nog groter dan de s100, weegt 850gr
Eén van de redenen waarom ik de Fujifilm FinePix S200EXR heb overgeslagen is de sensor, deze heeft meer pixels op een kleinere sensor, 't is een CCD en deze is kleiner dan die van de S100FS, maw, meer ruis dan de S100FS. De HS10 heeft dan weer een cmos sensor die ik beter vind dan de CCD wat ruis betreft.
Ook begint de Fujifilm FinePix S200EXR pas an 30,5 mm breedhoek, wat weeral 2,5 mm meer was dan de S100FS. 't Zijn misschien maar kleinigheden maar toch gaven ze me voldoende reden om de Fujifilm FinePix S200EXR over te slaan.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Ga mij deze ook aanschaffen...
De foto's op 750mm, zijn die met een statief genomen of uit de losse hand?
Gesteund met de ellebogen op een muurtje
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
haha ok, ook gemakkelijk
Zou je misschien eens als je tijd hebt een foto kunnen plaatsen van als je een bewegend object fotografeert, hoeveel foto's per seconde kan deze eigenlijkl maken?
haha ok, ook gemakkelijk
Zou je misschien eens als je tijd hebt een foto kunnen plaatsen van als je een bewegend object fotografeert, hoeveel foto's per seconde kan deze eigenlijkl maken?
Een bewegend onderwerp goed fotograferen hangt eerder van het manneke achter de camera af dan van de camera zelf hoor . . .
10 foto's per seconde?
Dat is sneller dan een DSLR? ;o
't Ja,dat staat duidelijk in dat artikel : En omdat de Fujifilm FinePix HS10 zijn opmerkelijke staaltje van het maken van 10 foto’s per seconde zelfs bij een maximale instelling van 10 megapixels kan realiseren, hoeft u zich bij het maken van een perfecte foto geen zorgen te maken over het feit of u wel voldoende resolutie voor zelfs grote afdrukken heeft.
Bij gelegenheid probeer ik dat wel eens uit, niet dat het een functie is die ik echt nodig heb.
Het is een beest van een camera he en fugi kennende zal het wel goed werk afleveren , het is een uitstekende camera naast je dslr, als je die nog gebruikt?
Comment